اولین عکس‌های منتسب به اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت سونی

مدتی است که شایعه شده سونی در حال کار بر روی پرچم داران جدید خود با نام های اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت می باشد.امروز اولین عکس‌های منتسب به این دو گوشی هوشمند منتشر شده که اگر صحیح باشد ، برای اولین بار شاهد استفاده سونی از اسکنر اثر انگشت در گوشی های هستیم.

سونی دیروز اعلام کرد که مراسم ویژه IFA خود را در تاریخ دوم سپتامبر برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود سونی در این مراسم از پرچمدار جدید سری اکسپریای خود رونمایی کند. این گوشی احتمالا با نام اکسپریا Z5 معرفی خواهد شد و ممکن است اولین گوشی این شرکت ژاپنی باشد که به یک سنسور اثر انگشت مجهز است.

امروز یکی از افشاگران اینترنتی به نام @vizileaks تصویری را در اکانت توییترش منتشر کرده که به ادعای وی اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت را در کنار یک آیفون ۵s نشان می‌دهد.

xperia-z5-z5-compact-1

بیشترین تاکید در تصویر بر سنسور اثر انگشت بوده است که نوید ارایه اولین اکسپریا با چنین قابلیتی را می‌دهد. پرچمداران کنونی بازار مدت‌هاست که از این سنسورها استفاده می‌کنند و سونی قصد دارد هر چه زودتر خود را به رقبایش برساند.ظاهرا این سنسور در دکمه پاور گوشی و در حاشیه سمت راست گوشی تعبیه شده است. این اولین بار است که یک شرکت سنسور اثر انگشت را در حاشیه گوشی قرار می‌دهد. این سنسورها معمولا در جلوی گوشی و در دکمه Home و یا در پشت گوشی قرار می‌گیرند.

به گفته vizileaks اکسپریا Z5 سونی به درگاه USB Type-C مجهز نخواهد بود که ممکن است از دید بسیاری از مشتریان یک ضعف به شمار بیاید. مراسم دوم سپتامبر به شایعات مربوط به این گوشی پایان خواهد داد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سونی ببین کارش به کجا کشیده که از رو اپل اسکی میره
    خخخخخخخخ
    از سونی خسته شدیم اه
    همش گوشی های تکراری و ضعیف
    وقتی نمیتونی موبایل بسازی پاشو همون یخچال هات رو بساز دیگه

    • هرچی فکر کردم، تو این سی چند سال اخیر ، یادم نیومد که سونی یخچال زده باشه!!!
      شما خوبی!؟؟!!
      خیلی خودتو ناراحت نکن،
      بزرگتر که بشید، متوجه خواهید شد که شرکت سونی برند تولید کننده دوربین و لوازم صوتی و تصویری اول دنیاست.
      تولید،یخچال مختص شرکتهای سامسونگ و ال جی میباشد.
      و من الله التوفیق. :Happy:

      پ.ن
      با درود خدمت دوستان سایت، بهتره پیامها حتما بازبینی شده و سپس درون سایت قرار داده شود، تا به اعتبار سایت خوب شما خدشه وارد نگردد.

    • میگه از رو اپل اسکی میره!
      این یه فناوریه این چیزی که شما میگی اصن نمیگنجه!
      در ضمن سونی با این گوشی یه چک محکم تو دهن بد خواهاش و حسوداش میکوبه که امیدوارم به شما آسیبی نرسه!
      سونی امسال فقط از الجی جی فور بدتر بود اونم یکم!
      برو بررسی تخصصی زد۳ پلاس و اس سیکس رو گوش بده میفهمی کدوم بهتره ولی سونی به خاطر ظاهر تکراریش در حقش نامردی کردن و همه جا گفتن اصلا گوشی خوبی نیست و هیچ جا هم دیده نشد اما خیلی از اس ۶ بهتر بوود خیلی :Pleasure:

    • تو چی میفهمی از گوشی آخه؟سونی تا حالا یخچال زده؟سونی خیلی سر تر از گوشی های دیگس سونی مشکل گرم کردن نداره دوربین وباتریشم که جای خود داره!!!شما بشین تو خونه نوشمکتو میک بزن عمو جون