گوشی Sony XPERIA M5 رسما معرفی شد : یک میان رده قدرتمند و دوست داشتنی از سونی

کمپانی سونی امروز دو میان رده قدرتمند جدید به خانواده گوشی های هوشمند سری اکسپریا خود اضافه کرد.در مطلب قبلی شما را با اولین محصول معرفی شده امروز یعنی Xperia C5 Ultra آشنا کردیم.دومین گوشی میان رده جدید سونی اکسپریا ام ۵ ( Sony XPERIA M5 ) نام گذاری شده و طراحی ظاهری و مشخصات سخت افزاری قابلت توجه در XPERIA M5 ، این گوشی را به محصولی فراتر از سایر میان رده های بازار مبدل ساخته است.با گجت نیوز همراه باشید.

سونی در گوشی میان رده اکسپریا M5 استاندارها و انتظارات را افزایش داده است. اکسپریا M5 به عنوان جانشین M4 Aqua از خانواده سونی شناخته می‌شود. در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره گرفته است. توان پردازشی این گوشی از طریق یک چیپ‌ست ۶۴ بیتی مدیاتک MT6795 و پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۰ گیگاهرتزی تامین می‌شود.

همچنین در گوشی هوشمند اکسپریا M5 از ۳ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. سونی این گوشی را در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت طراحی و تولید کرده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ و شبکه اینترنت ۴G LTE اشاره کرد.

Sony-Xperia-M5789

سونی در اکسپریا M5 از یک دوربین اصلی ۲۱.۵ مگاپیکسلی بهره گرفته است که به شما اجازه می‌دهد لحظات خارق‌العاده را مانند یک عکاس حرفه‌ای ثبت کنید. شما با کمک این دوربین می‌توانید در زمان‌های حساس که امکان نزدیک شدن به سوژه را ندارید، از قابلیت بزرگ‌نمایی تصویر با اندازه ۵ برابر بدون از دست دادن کیفیت استفاده کنید. فوکووس خودکار این گوشی در مدت کمتر از ۰.۲۵ ثانیه عمل می‌کند.

Sony-Xperia-M57

در فناوری جدید فوکووس خودکار ترکیبی، قابلیت تشخیص مرحله‌ای فوکووس خودکار و تشخیص کنتراست فوکووس خودکار وجود دارد. همچنین دوربین گوشی اکسپریا M5 قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را هم دارد. سونی در این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی هم بهره گرفته است. لازم به ذکر است که دوربین دوم این گوشی هم مجهز به فوکووس خودکار و ضبط ویدیو با کیفیت HD است. همچنین سونی در دوربین سلفی گوشی M5 مجموعه‌ای از برنامه‌های دوربین شامل چهره در تصویر، ماسک واقعیت افزوده و Style Portrait را قرار داده است.

Sony-Xperia-M578

مشخصات فنی گوشی سونی اکسپریا ام ۵ ( Sony XPERIA M5 ) :

– نمایشگر ۵ اینچی با وضوح FullHD
– چیپست ۶۴ بیتی MT6795 ساخت مدیاتک از سری Helio X10 با ۸ هسته ی پردازشی در سرعت ۲ گیگاهرتز
– سه گیگابایت حافظه رم
– حافظه داخلی به ظرفیت ۱۶ گیگابایت با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه microSD
– دوربین اصلی ۲۱.۵ مگاپیکسلی با میزان گشودگی دیافراگم f/2.2 و امکان فیلمبرداری ۴K
– دوربین دوم ۱۳ مگاپیکسلی با امکان فیلمبرداری ۱۰۸۰p
– بدنه ی مقاوم در برابر نفوذ آب و گردوغبار (IP65/IP68)
– عرضه در دو نسخه ی تک سیم کارت و دو سیم کارت با پشتیبانی از شبکه های مخابراتی LTE
– سیستم عامل اندروید ۵ لالی پاپ
– باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت

Sony-Xperia-M5

همان‌طور که پیش از این هم انتظار داشتیم گوشی اکسپریا M5 ضد آب بوده و در برابر گرد و غبار مقاوم است. یکی از نکات جالب در مورد این گوشی نداشتن درپوش برای درگاه USB است.گوشی هوشمند سونی Xperia M5 در ۳ رنگ مشکی، سفید و طلایی به زودی با قیمت ۳۹۵ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. :iPad: :Be-Happy: :iPhone:

  2. بعد از موفقیت امسال این گوشی میتونه ورق رو برگردونه!
    منتظریم زد ۵ بیا…