تصاویر و مشخصات دو گوشی سونی اکسپریا C5 اولترا و اکسپریا M5 فاش شد

سونی در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین گوشی های خود می باسد.محصولاتی که تا به امروز اطلاعات زیادی از آنها فاش نشده و چیز زیادی در موردشان نمی دانیم.با این حال پیش بینی می شود که این شرکت هفته آینده از دو تلفن هوشمند اکسپریا C5 اولترا و اکسپریا M5 رونمایی کند. حالا اطلاعاتی در وب‌سایت روسی Hi-tech@mail.ru منتشر شده که علاوه بر افشای تصاویری از این دو گوشی، برخی ویژگی های احتمالی آنها را نیز فاش کرده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

همانطور که در تصاویر انتهای مطلب مشاهده می کنید ، گوشی های اکسپریا C5 اولترا و اکسپریا M5 در کنار یکدیگر آمده‌اند. گوشی اکسپریا C5 اولترا از یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و حاشیه باریک ۰.۸ میلیمتری در دو طرف برخوردار خواهد بود که همین امر به زیبایی و جذابیت این گوشی می افزاید.

این گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید لالی‌پاپ خواهد بود و به احتمال فراوان، پردازنده MT6752 شرکت مدیاتک با هشت هسته پردازشی که سرعت پردازش آنها به ۱.۷ گیگاهرتز خواهد رسید وظیفه پردازش اطلاعات این گوشی را بر عهده خواهد داشت.

قدرت و کیفیت دوربین گوشی های سونی برای تمامی کاربران اسمارت‌فون ها اثبات شده است. دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و پشت این گوشی تعبیه شده که هر دو به فلش LED مجهز خواهند بود.

در خصوص سایر مشخصات این گوشی نیز می توان به ۲ گیگابایت فضای رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۹۳۰ میلی آمپرساعت اشاره کرد. پیش ‌بینی می شود این محصول با قیمت ۳۵۰ دلار روانه بازار شود.

 گوشی اکسپریا M5 از لحاظ طراحی و مشخصه های فنی، گوشی اکسپریا زد ۳ پلاس را در ذهن تداعی می کند. این گوشی به صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p مجهز است و همانند زد ۳ پلاس در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. گفته می شود که سونی وظیفه پردازش این گوشی را بر دوش چیپست هشت هسته ای Helio X10 مدیاتک با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز نهاده است.

فضای رم و حافظه داخلی این دو گوشی به ترتیب برابر ۳ و ۱۶ گیگابایت بوده و به یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز خواهد بود. علاقه مندان به عکس های سلفی می توانند از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی برای ثبت تصاویر سلفی خود استفاده کنند.

 همچنین، یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی نیز در پشت این محصول تعبیه شده که گفته می شود به ویژگی هایی همچون زوم تا ۵ برابر بدون کاهش محسوس در کیفیت، فوکوس خودکار سریع (۰.۲ ثانیه) و پشتیبانی از ضبط ویویوهای ۴K مجهز شده است. قیمت ۴۰۰ دلار نیز برای این گوشی پیش‌بینی شده است.

ناگفته نماند که هر دو گوشی در دو رنگ  سفید و مشکی عرضه خواهند شد.در ادامه تصاویر فاش شده از این دو محصول جدید سونی را مشاهده می کنید :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قیمتش الان چنده؟

  2. فک کنم دوربین جلوی m5رو بجای۱۳اشتباهی۱۶زدین