هدیه سوپرسل به مناسبت تولد بازی کلش آف کلنز:آپدیت تمام کالکتور‌ها فقط با یک جم!

اگر شما هم از کاربران بازی محبوب کلش آف کلنز باشید حتما اطلاع دارید که اواسط ظهر امروز ۹ مرداد ، کمپانی سوپرسل دقایقی بازی را از دسترس خارج و سپس دوباره فعال نمود.علت این اتفاق یک بروزرسانی یا آپدیت کوچک برای اعمال تغییراتی به مناسبت تولد ۳ سالگی بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans ) در تاریخ ۲ آگوست ( ۱۲ مرداد ) می باشد.امسال نیز سوپرسل به مدت یک هفته امکان بوست کردن تمام کالکتور‌های بازی را فقط با یک جم فعال کرده است.

با هدیه سوپرسل شما به مدت یک هفته می توانید کالکتورهای طلا و اکسیر و اکسیر سیاه خود را با یک عدد جم بوست کنید و تولید طلا و اکسیر خود را دوبرابر و سریعتر کنید.اما برای استفاده بهینه از ویژگی جدید لازم است نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.با گجت نیوز همراه باشید.

واقعیت هایی در مورد یک عدد جم

یک عدد جم برای شما فرصتی را بوجود می آورد که ساختمان های کالکتور تولیدی و یا سرباز خانه های خود را سرعت بخشید. با یک عدد جم تولید کالکتورها را زیاد و دوبرابر کنید و همچنین سرعت تولید سرباز خانه ها را نیز دوبرابر کنید ، مثلا اگر سربازی از باراکس هایتان ۳۰ دقیقه طول می کشد تا آماده شود ، با بوست کردن آن با جم تولید سرباز ۱۵ دقیقه می شود و سریعتر سرباز تولید می شود ، این سورپرایزها را سوپرسل (سازنده بازی کلش آف کلنز) گاهی ۲۴ ساعت به کاربران ارائه می کرد که با یک عدد جم این امر انجام بپذیرد.

ساعت طلایی

اگر می خواهید بدانید که ساعت طلایی استفاده از این سورپرایز چه زمانی است و چه موقع باید از آن استفاده کنیم باید بدانید که دو مورد وجود دارد

۱. هنگامی که شما وقتی به دهکده ای برای حمله کردن مراجعه می کنید ، لوت زیادی در آن دهکده پیدا می کنید ، چرا که همگی در حال استفاده از این سورپرایز هستند و بنابراین کالکتورها و مخازن دهکده ها پر است.

۲. بهترین زمان برای حمله است و شما می توانید باراکس های خود را بوست کنید و یا اسپل ساز خود را بوست کنید تا به معادن پر حریفان حمله کنید.

راه اندازی مجدد کالکتور ها با یک عدد جم

شما می توانید به مدت یک هفته تولید کالکتورها را دوبرابر کنید که قبلا این یک هفته برای شما می ماند و می توانستید از هر روزی برای استفاده از آن استفاده کرده و تا یک هفته کالکتورها را بوست کنید . مثلا این کار را می توانستید از هفته دیگر آغاز کنید.

در آمدی بدون جنگ و خونریزی

شما باید در این مرحله حتما به کالکتورهای بوست شده و دریل های اکسیر سیاه خود مراجعه کنید و آنها را جمع آوری کنید چرا که کالکتورها و دریل ها ظرفیتی مشخص برای نگهداری منابع دارند و در صورت پر شدن ، تولید متوقف می شود و منابع به هدر می رود پس باید آنها را جمع آوری کنید تا بتوانید حداکثر سود خود را بکنید.

یک مشکل کوچک

گام بعدی که تا اندازه ای درد آور است ، لغو یک ساختمان در حال ارتقاء است با وجود اینکه تا ۵۰ درصد از هزینه ساختمان در صورت لغو به ما برگردانده می شود ، ولی باز هم با این لغو ارتقاء کالکتورها و دریل اکسیر سیاه مان سود خواهیم کرد ، مثلا لغو ارتقاء یک کالکتور طلا لول ده هزینه ۸۴۰۰۰ دارد که با بوست کردن کالکتورها برای یک هفته این ضرر ما جبران می شود و ارزشش را دارد ، پس ساختمان های کالکتورهای خود را که در حال ارتقاء هستند را در زمان یک جم بوست کنسل کنید و از تولید آن با یک جم فعال کنید و بهره ببرید.

امیدرواریم در این مدت بهترین استفاده را از این هدیه سوپرسل ببرید.

منبع : Allclash

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. نمیدونم چطوری دانلود کنم‌ جایزه اش رو

  2. سلام چطور دانلودش کنم جان مادرت بگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگو :Cry-Out: :Cry-Out: :Cry-Out: :Cry-Out: :Cry-Out: :Cry-Out: :Cry-Out: :Cry-Out: :Cry-Out: :Cry-Out: :Cry-Out: :Cry-Out: :Cry: :Cry: :Cry: :Cry: :Cry: :Cry: :Cry: :Cry: :Cry: :Bully: :Bully: :Bully: :Bully: :Sad-Lonely: :Sad-Lonely: :Sad-Lonely: :Daze: :Daze: :Daze: :Daze:

  3. عااااالیییی بوووود

  4. ببخشید یه اصلاح در نوشتن این مطلب.
    باید بگم که با بوست کردن سرعت ساخت معدن ها و سرباز خانه ها چهار برابر میشه نه دو برابر
    مثلا من بربر رو ۲۰ ثانیه میسازم با بوست کردنش میشه ۵ ثانیه.و یه چیز دیگه اینکه این جایزه سوپر سل فقط در مورد کالکتور ها صدق میکنه نه در مورد باراکس ها

  5. با درود…
    در تیتر گفته شده آپدیت کالتورها در حالی که یک جم برای “بوست” اونهاست!
    همچنین در متن اشاره شده به بوست سربازخانه در حالی که این بوست فقط مربوط به کالکتورهای طلا و اکسیر و اکسیر سیاه هست…
    با سپاس از سایت وزین شما…

  6. ایول.خیلی خوبه….عالیه.عاشقشم!!

  7. خداوکیلی انقد سطح بالا نوشتید من که هیچی حالی نشدم
    شما انگلیسی رو فوت آبی ماچی؟
    خواهشن اگه امکانش هست یکم زیردیپلم بنویسید
    باتشکر