تماشا کنيد : لورفتن آيفون 6 در جريان آماده سازي محل برگزاري کنفرانس WWDC 2014 !

iphone-6 wwdc 2014

آيا اپل در WWDC 14 آيفون 6 را معرفي خواهد کرد ؟ در ویدیوی منتصب به سالن کنفرانس محل برگزاری همایش در سان‌فرانسیسکو، شاهد رخ‌نمایی دستگاهی هستیم که می‌تواند آیفون 6 نسخه‌ی 4.7 یا 5.5 اینچی باشد !

تصویری که از این صحنه به دست آمده نمایانگر دستگاه منتسب به آیفون 6 است که در مقابل مجموعه‌ی زیادی از صندلی‌ها به نمایش در آمده. تنها توضیح منطقی برای این مسأله این خواهد بود که اپل در حال آماده‌شدن برای معرفی یک یا دو مدل آیفون 6 در کنفرانس توسعه‌دهندگان است. قسمت پشتی دستگاه نمایان شده در ویدیو، کاملاً با تصاویر فاش شده‌ای که ادعا می‌شود متعلق به آیفون 6 خواهد بود، مطابقت دارد. اما آیا ما به واقع در حال نگاه‌کردن به یکی از آیفون‌های بعدی هستیم؟ بهترین اقدام این است که ویدیوی زیر را با اندکی چاشنی شک و تردید بنگرید و بطور قاطع به آن اطمینان نکنید.

در ابتدا، تصویر قسمت جلویی گوشی به نمایش در می‌آید و پس از آن قسمت پشتی نیز نمایان می‌شود. پس از آن تصویر کناره‌ی گوشی نیز بی نصیب نمی‌ماند و به خوبی واضح است و طراحی کلی دستگاه را به خوبی نمایان می‌سازد. آیا این یک اجرای آزمایشی برای یک معرفی بزرگ طی WWDC بوده یا همه چیز ساختگی و غیرواقعی است؟ با در نظر گرفتن اینکه کنفرانس WWDC در دوشنبه آغاز به کار خواهد کرد، مجبور نیستیم مدت زیادی را به انتظار بگذرانیم.

همانگونه که در مقاله‌ای جداگانه به اطلاع شما رساندیم، انتظار می‌رود طی این همایش شاهد معرفی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS با همراهی اپلیکیشن Healthbook و نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل مک باشیم. اپلیکیشن Healthbook برنامه‌ای است که با استفاده از حسگرهایی که احتمالاً در iWatch شاهد آن‌ها خواهیم بود، به جمع‌آوری و تحلیل داده‌های مربوط به سلامت کاربر می‌پردازد. شایعاتی نیز در خصوص تصمیم اپل مبنی بر معرفی مجموعه‌ای از سخت‌افزارها و دستگاه‌های جدید در همایش WWDC وجود دارد که گفته می‌شود ممکن است iWatch نیز یکی از آن‌ها باشد. اگر ویدیوی زیر صحت داشته باشد، شاید یکی از این سخت‌افزارها نیز نسخه‌ی جدید  آیفون باشد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*