مشخصات گوشی میزو M2 فاش شد:پردازنده ۴ هسته‌ای،۲ گیگابایت رم و دوربین ۱۳ فقط ۹۶ دلار!

قیمت و مشخصات گوشی ارزان قیمت جدید کمپانی چینی میزو ( Meizu ) از طریق فروشگاه آنلاین TMall فاش شد.این گوشی میزو M2 نام گذاری شده و با اینکه به پردازنده ۴ هسته‌ای،۲ گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده ، تنها ۹۶ دلار قیمت دارد !

در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این ارزان قیمت شرقی بیشتر آشنا شویم.

میزو هم از آن دسته کمپانی های چینی است که سیاست ارائه محصولات قدرتمند با قیمت ارزان را پیش گرفته و به نظر می رسد که در این راه موفق بوده است. این شرکت سال قبل با معرفی MX4 وMX4 Pro، گوشی‌های شیائومی را به چالش کشید و بعدتر هم با معرفی M1 Note تیر اصلی خود را پرتاب کرد.

حالا به نظر می رسد که میزو امسال هم با عرضه چنین محصولاتی می خواهد به جنگ سایر شرکت های مطرح در عرصه تولید گوشی موبایل رود.امروز مشخصات یک گوشی پایین رده جدید از این کمپانی با نام میزو M2 بر روی فروشگاه آنلاین TMall قرار گرفته که با توجه به قیمتی که دارد قطعا سهم خوبی از بازار این دسته گوشی ها را به خود اختصاص خواهد داد.

طبق مشخصات فاش شده ، شرکت میزو در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰x1280 پیکسل استفاده کرده است. توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست ۶۴ بیتی مدیاتک MT6735  و پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی تامین می‌شود. در این گوشی از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت ارتقا به ۱۲۸ گیگابایت را دارد، بهره گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی میزو M2 می توان به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی، باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۵.۰ لالی‌پاپ اشاره کرد. همچنین این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و اینترنت ۴G LTE را داشته و ۸.۷ میلی‌متر ضخامت دارد.

اما همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم گوشی Meizu M2 تنها ۹۶ دلار قیمت داشته و قرار است در تاریخ ۲۹ جولای (۷ مرداد امسال) رسما معرفی گردد.

نظر شما در مورد این گوشی ارزان قیمت چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عمرا دلالین محترم کشور بزارن بیاد تو کشور.
    مگه لنوو کی ۳ نوت اومد؟ مگه همین میزو ام ۱ نوت اومد؟
    مشخصاتش در حد سامسونگ ای ۵ ـه؟ ای ۵ هفصدتومن می فروشن. این با دوربین و پردازنده بهتر صد دلار، یعنی ۳۵۰ تومن با حساب گمرگ،…
    واقعا یعنی میزارن بیاد؟