نمونه عکس هاي گرفته شده با اسمارت فون LG G3

با اينکه ال جي اسمارت فون G3 را به يک دوربين 13 مگاپيکسلي مجهز کرده و بسياري از اين مورد ناراضي بوده و افزايش مگاپيکسل را در پرچم دار جديد ال جي انتظار داشتند اما ال جي همچنان دوربين G3 و امکانات آن را يکي از بهترين ها در ميان رقباي فعلي دانسته و مانور زيادي بر روي آن داده است.با اين اوصاف بياييد ببينيم که در نمونه عکس هاي گرفته شده با G3 اين گوشي چگونه عمل کرده است.

دوربین پیشرفته و ۱۳ مگاپکسلی G3 طوری طراحی شده است که قادر است به سرعت و به آسانی لحظات خاص زندگی شما را ثبت نماید و این قابلیت با استفاده از فناوری جدید Laser Auto Focus مهیا شده است. این فناوری، G3 را قادر ساخته حتی در محیط هایی با نور کم با اندازه گیری فاصله بین دوربین و جسم بوسیله پرتو لیزرتصاویری با کیفیت خوب از بهترین لحظات زندگی شما ثبت نماید. بنابراین دیگر تصاویری تار از پسرتان در هنگام دویدن به دنبال توپ به دلیل عدم توانایی دوربین در فوکوس سریع را نخواهید دید.

براي آشنايي بيشتر با قابليت Laser Auto Focus در اسمارت فون LG G3 به اين مقاله در گجت نيوز برويد.

ال‌جی همچنین روند عکس گرفتن و ثبت لحظات خاص را نیز ساده تر کرده است. در گوشی G3 دیگر نیازی به فوکوس روی سوژه در حالت پیش نمایش نیست بلکه بسادگی بعد از لمس سوژه جهت فوکوس اتوماتیک، صدای شاتر دوربین را خواهید شنید.

G2 دارای دوربین جلو (front camera) 2.1 مگاپیکسلی می باشد. در گوشی G3 قابلیت جدید دیگری نیز ارائه شده بطوریکه در حالت عکاسی standard timed selfie mode با استفاده ازGesture Controls فرد قادر است با قرار گرفتن در جلوی دوربین و پس از ژست گرفتن با مشت کردن انگشتان دست خود به شاتر دوربین فرمان دهد و شمارش معکوس سه ثانیه ای جهت گرفتن عکس آغاز گردد.

در ادامه با نمونه عکس هاي گرفته شده با دوربين اسمارت فون LG G3 گجت نيوز را همراهي کنيد :

تصویر بالا در سایز واقعیتصویر بالا در سایز واقعیتصویر بالا در سایز واقعیتصویر بالا در سایز واقعی

تصوير برداري با قابليت HDR : سمت راست HDR خاموش ، سمت چپ HDR روشن.

 

تصویر بالا در سایز واقعیتصویر بالا در سایز واقعی

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*