اولین تصاویر واضح و با کیفیت از گلکسی نوت ۵ لو رفت

تا امروز تصاویر و رندرهای زیادی از گلکسی نوت ۵ سامسونگ منتشر شده است اما هیچکدام به واضحی عکس هایی که امروز از آن لو رفته نبوده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

کمپانی سامسونگ قرار است در تاریخ ۲۲ مرداد گلکسی نوت ۵  را رسما معرفی کند. مطمئنا بسیاری از طرفداران این شرکت دل در دل ندارند تا هر چه زودتر غول بعدی سامسونگ را از نزدیک ببینند، ولی اگر نمی‌توانید تا ۲۲ ام صبر کنید، چینی‌ها برای اولین بار تصاویری با رزولوشن بالا از این گوشی را در اینترنت منتشر کرده‌اند.

این تصاویر دید بسیار خوبی از این گوشی را در اختیار منتظران نوت بعدی قرار می‌دهد. همانطور که انتظار می‌رفت، طراحی گلکسی نوت جدید نسبت به نسل قبل دگرگون شده و زبان طراحی گلکسی S6 را خود گرفته است. فریم فلزی که بسیار زیبا تراش خورده، پورت microSD، جک هدفون و S Pen نیز در تصاویر به خوبی مشخص است. در گذشته گمان می‌رفت که مکانیزم خروج S Pen کاملا جدید خواهد بود، اما چون تصاویر گذشته، تصاویر امروز نیز از عدم تغییر آن خبر می‌دهند.

انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۵ با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچ، رزولوشن QHD، چهار گیگابایت رم و چیپست اگزینوس ۷۴۲۲ رونمایی شود. البته این مشخصات بر اساس بنچمارک‌ها و اطلاعات لو رفته است و باید در نهایت منتظر برگزاری مراسم اصلی باشیم.

منبع : sammobile