گلکسی اس ۶ اج پلاس به ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است !

کمپانی سامسونگ در تاریخ ۱۳ آگوست ( ۲۲ مرداد ) میزبان یک مراسم  برای رونمایی از محصولات جدید خود می باشد.با اینکه هنوز هیچ اشاره ای به آنچه قرار است سامسونگ در این رویداد معرفی کند ، نشده است اما محتمل ترین محصولات ، گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس هستند که در هفته ها و ماه های گذشته اطلاعات زیادی خصوصا در مورد نوت ۵ ، از آنها منتشر شده است.

در مبان ، گلکسی اس ۶ اج پلاس محصولی است که هنوز مشخص نیست اصلا وجود خارجی داشته باشد ، با این حال پیش از شنیده بودیم که این گوشی در واقع نسخه بزرگتر گلکسی اس ۶ اج می باشد که تنها تفاوت آن با اس ۶ اج در ابعاد و ظرفیت باتری است. اما شایعات جدید حکایت از وجود رم ۴ گیگابایتی در این گوشی دارد.

یک منبع ناشناس از ویتنام اعتقاد دارد که این تلفن از تراشه Exynos 7420 ساخت سامسونگ قدرت خواهد گرفت و برای تامین انرژی آن یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده است.تا اینجای مشخصات را قبلا هم می دانستیم اما این منبع ادعا کرده که سامسونگ در این گوشی نیز همچون گلکسی نوت ۵ از ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است.با این حساب سامسونگ قرار است هر دو گوشی جدید خود را با رم ۴ گیگابایتی روانه بازار نماید.

به هر صورت هنوز نمی توان به هیچکدام از این اطلاعات اعتماد کامل کرد و تنها رونمایی رسمی از این گوشی همه چیز را مشخص می کند.نظر شما چیست ؟

منبع : phonearena

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. رم ۳ گیگ هم کل کل گوشی های الان رو خابوند
    چه برسه بع د۴ گیگ
    فک کنم در تست پنچمارک انتوتو اعداد نجومی نشون بده
    واقعا گوشی ساختن شرکت های دیگه بیهوده هست
    سامسونگ دیگه خیلی قوی شده
    حتی اپل هم با اون همه ادعا نتونست کاری کنه