تماشا کنید:یک بنچمارک دیگر از وان پلاس ۲ ، اینبار بسیار نا امید کننده !

اطلاعات ضد و نقیض بسیاری در مورد مشخصات فنی گوشی هوشمند وان پلاس ۲ در حال انتشار است.برخی از اطلاعات منتسب به این گوشی بسیار نا امید کننده و برخی دیگر ما را شگفت زده می کند و مشخص نیست که کدام اطلاعات صحیح می باشد.چند روز پیش نتایج بنچمارک انتوتو وان پلاس ۲ منتشر گردید که امتیاز فوق العاده ۶۳۷۱۹ برای این گوشی را نشان می داد.حالا ویدیویی دیگر بر روی فضای مجازی قرار گرفته که نشان می دهد اینبار وان پلاس ۲ توانسته امتیاز ۴۹۰۰۰ را در AnTuTu کسب کند !

علاوه بر این ، بنچمارک جدید وان پلاس ۲ نشان می‌دهد که این گوشی نمایشگری با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ دارد؛ این در حالی است که بر اساس اطلاعات فاش شده از طریق مرکز TENAA ، این گوشی باید رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ داشته باشد. در قسمت دیگری از ویدئو می‌بینیم که وان پلاس ۲ حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد. گواهی TENAA نشان می‌داد که این حافظه ۳۲ گیگابایت است.

برخی عقیده دارند  که گوشی وان‌پلاس ۲ قرار است در دو مدل با رم‌های ۳ و ۴ گیگابایت و مشخصات متفاوت عرضه شود. این احتمال وجود دارد که امتیاز جدیدی که در این بنچمارک به‌دست آمده، برای مدل ۳ گیگابایتی گوشی وان‌پلاس ۲ باشد.

گفتنی است که این گوشی در کشور چین با سیستم‌عامل Hydrogen عرضه می‌شود که براساس اندروید ۵.۱.۱ ساخته شده است. نسخه جهانی این گوشی هم با سیستم‌عامل اکسیژن عرضه می‌شود که برخی از ویژگی‌های اندروید M را در خودش قرار داده است. تقریبا در تمام اطلاعات فاش شده ، به استفاده از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰، پورت USB Type-C و سنسور اثرانگشت در این گوشی اشاره شده است. مدیر عامل وان پلاس قول داده که این گوشی را با قیمتی زیر ۴۵۰ دلار راهی بازار کند.

اسمارت فون وان پلاس ۲ قرار است فردا دوشنبه پنجم مرداد ( ۲۷ ماه ژوئیه ) رسما معرفی گردد.پس تا زمان آشنایی کامل با این گوشی تنها یک روز دیگر فاصله داریم و طی ساعات آینده تمام شایعات مربوط به آن خاتمه خواند یافت.

در ادامه ویدیوی بنچمارک جدید گوشی وان پلاس ۲ را که در ۲ پارت تهیه شده مشاهده می کنید :

پارت اول :

پارت دوم :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*