ویندوز ۱۰ موبایل به سخت افزار ضعیف‌تری نسبت به ویندوزفون ۸.۱ نیاز دارد !

کمپانی مایکروسافت امروز رسما حداقل سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای نسخه موبایل ویندوز ۱۰ را اعلام کرد.به طور معمول نسخه های جدید سیستم عامل ها به سخت افزار قدرتمندتری نسبت به نسخه های قدیمی‌تر احتیاج دارند اما نکته بسیار جالب در مشخصات مورد نیاز برای اجرای ویندوز ۱۰ موبایل کمتر بودن آن نسبت به ویندوزفون ۸.۱ است!

به گفته مایکروسافت ، ویندوز موبایل ۱۰ ( ویندوز فون ۱۰ ) بدون هیچ مشکلی بر روی گوشی هایی با نمایشگر ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل، ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین VGA اجرا خواهد شد. وجود دوربین دوم نیز در این تلفن‌ها الزامی نیست. همچنین صحبتی از بلوتوث و یا شتاب‌سنج به عنوان ضروریات یک گوشی ویندوزی به میان نیامده است.

همانطور که گفتیم ، ویژگی‌های سخت افزاری ذکر شده، در سطح پایین تری از ویندوز ۸.۱ قرار دارند و به نظر می‌رسد مایکروسافت علی‌رغم علاقه‌اش به تولید تلفن‌های پرچمدار، با پایین آوردن مشخصات سخت افزاری قصد دارد تا تولیدکنندگان بیش‌تری را به استفاده ویندوز فون ترغیب کرده و سهم بیش‌تری از بازار گوشی‌های اقتصادی را به دست آورد. نباید فراموش کنیم که از حالا، عده‌ی زیادی منتظر معرفی تلفن‌های مبتنی بر ویندوز و پرچمدار آن‌ها هستند.نظر شما چیست ؟

منبع: ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. والا ما که کف کردیم تا ویندوز ۱۰ بیلد اصلی منتشر شه….چرا نمیاد پس گوشیمون یه فرقی کنه