باتری دوبرابر و درگاه microSD برای گلکسی اس ۶ با یک قاب محافظ !

کمپانی سامسونگ در پرچم داران جدید خود زیبایی و ضخامت کم را به درگاه کارت حافظه microSD ترجیح داد و گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶  اج را بدون این ویژگی روانه بازار کرد.هرچند که برای رفع مشکل کمبود فضای ذخیره سازی و راضی نگه داشتن طرفدارانش ، برای اولین بار پرچم داران خود را با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه نمود.

اما اگر فکر می کنید که نبود درگاه کارت حافظه microSD برای گلکسی اس ۶ یک ضعف به شمار می آید بد نیست بدانید به تازگی یکی از تولیدکنندگان مطرح لوازم جانبی گجت های همراه، کیس محافظی را برای Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge معرفی کرده که نه تنها این گوشی ها را به درگاه میکرو اس دی مجهز کرده ، بلکه یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی را هم به آنها اضافه می کند !

Incipio-offGRID-case 1

گفتنی است درگاه کارت حافظه موجود در کیس Incipio Offgrid امکان پشتیبانی از کارت های حافظه تا حجم ۱۲۸ گیگابایت را داشته و علاوه بر این باتری به ظرفیت ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت در این قاب ۸۹.۹۹ دلاری موجود می باشد که برای شارژ از فناوری های Fast Charging سامسونگ و Quick Charge 2.0 کوالکام نیز پشتیبانی می کند.

در کنار تمام ویژگی های خوب این قاب محافظ ، وجود دکمه ای جهت تعویض بین حالت کارت حافظه و حالت باتری اندکی نا امید کننده به نظر می رسد.چرا که امکان استفاده هم زمان از این دو قابلیت در قاب محافظ Incipio Offgrid وجود ندارد.

منبع: slashgear