حافظه فلش بیسیم سن‌دیسک مشکل کمبود حافظه در گوشی های موبایل را حل می کند

کمپانی سن‌دیسک ( SanDisk ) از یک حافظه فلش وایرلس ( بیسیم ) با نام Connect Wireless Stick رونمایی کرد.هدف از تولید این محصول جالب انتقال آسان فایل میان دستگاه‌ها و حل مشکل ظرفیت محدود حافظه‌ گوشی های موبایل است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

با وجود همه پیشرفت‌هایی که در حوزه موبایل اتفاق افتاده است، همچنان اعمالی مانند نقل و انتقال فایل میان گوشی و کامپیوترهای شخصی دشوار است.راه‌حل‌های مختلفی برای این مشکل پیشنهاد شده، اما هیچ‌کدام نتوانسته‌اند راه‌حلی قطعی باشند. اکنون سن‌دیسک از روش جدیدی پرده‌برداری کرده. راه حل این شرکت یک فلش درایو وایرلسی باتری‌دار است.

SanDisk-Connect--Wireless-S

فلش بیسیم Connect Wireless Stick سن‌دیسک انتقال فایل ها میان گجت های مختلف را آسان کرده و مشکل ظرفیت محدود حافظه‌ گوشی های موبایل را مرتفع می سازد.بنابراین اگر ویدیوها و تصاویر با رزولوشن بالا دارید و تنها ۱۶ گیگابایت حافظه بر روی گوشی خود دارید، راه حل Connect Wireless Stick است که تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه دارد و با یک بار شارژ تا ۴.۵ ساعت اطلاعات به گوشی شما استریم می‌کند. علاوه بر این می‌تواند تصاویر و ویدیوهای گوشی را به صورت اتوماتیک بر روی خود پشتیبان‌گیری کند.

این حافظه‌ها با قیمت بین ۳۰ تا ۱۰۰ دلار برای مدل‌های ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه شده است.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من 32 گیگ این فلش رو از فروشگاه sib7 خریدم
    چیز خیلی جالب و با کیفیتیه
    با همه گوشی های آیفونی و اندرویدی قابل دسترسی و استفاده است
    مشکل کمبود حافظه ایفون من با این فلش حل شد
    انصافا سرعت دریافت و انتقال فایل خوبی هم داره