باریک‌ترین تبلت سامسونگ ، گلکسی تب اس ۲ فردا معرفی خواهد شد + تصاویر جدید

سامسونگ در آخرین گجت های خود ، تمرکز ویژه‌ای بر روی ضخامت کم آنها داشته است.هفته گذشته شاهد رونمایی از باریک ترین گوشی تاریخ کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی A8 با ضخامت ۵.۹ اینچ بودیم و اکنون نوبت به معرفی باریک ترین تبلت های این شرکت رسیده که مدت نسبتا زیادی است که اخبار و شایعات مربوط به آنها در دنیای مجازی منتشر می گردد.

برا اساس آخرین اخبار منتشر شده ، ظاهرا سامسونگ قرار است فردا بیستم جولای در مراسمی رسمی ، تبلت جدید گلکسی تب اس ۲ ( Galaxy Tab S2 ) را در دو سایز ۸ و ۹.۷ اینچی رونمایی خواهد کرد .تبلت هایی که از مشخصاتی قدرتمند برخوردار بوده و ضخامتی بسیار کم  (کمتر از ۶ میلی متر) خواهند داشت .علاوه بر این تصاویری جدید هم از این تبلت ها منتشر شده که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

تبلت گلکسی تب اس ۲ هشت اینچی از صفحه نمایش نوع Super AMOLED با وضوح تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل و نسبت تصویر ۴ به ۳ بهره‌مند خواهد بود.البته گفته شده که مدل ۹.۷ اینچی نیز با همین رزولوشن رونمایی می‌شود.

وزن کلی این تبلت برابر با ۲۶۰ گرم و ابعاد بدنه‌ی آن معادل با ۵.۴ در ۱۳۴.۵ در ۱۹۸.۲ میلیمتر اندازه‌گیری شده‌اند. بنابراین در صورت صحیح بودن این اخبار، تبلت Galaxy Tab S2 8.0 سامسونگ با بدنه‌ای به ضخامت ۵.۴ میلیمتر رسما به عنوان باریک‌ترین تبلت دنیا معرفی می‌شود.

سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی این تبلت اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی بوده و سیستم روی یک چیپ (SoC) اکسینوس ۷۴۲۰ با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز مغز پردازشگر مرکزی این محصول را تشکیل می‌دهد. پشتیبانی از قابلیت اتصال LTE، رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا هم سایر خصوصیات و ویژگی‌های تبلت Galaxy Tab S2 8.0 سامسونگ را تشکیل می‌دهند.

گلکسی تب S2 8.4 دارای بدنه ای ۸ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشنی ۱۵۳۶x2048پیکسل خواهد بود. گفته می‌شود که مدل ۹.۷ اینچی نیز با همین رزولوشن رونمایی می‌شود.

بر اساس شایعات پیشین، گلکسی تب S2 8.0 با قیمتی ۳۹۹ دلاری و مدل ۹.۷ اینچی نیز با قیمتی ۴۹۹ دلاری وارد بازار خواهد شد.

در ادامه تصاویر جدیدی از گلکسی تب اس ۲ سامسونگ را مشاهده خواهید کرد :

منبع : tabletmonkeys

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حسگر اثر انگشت نداره؟ :Pondering:

  2. مصل این که فلش نداره اگه نداشته باشه خیلی بد میشه امید وارم داشته باشه و در آخر ازتون بابت سایت خیلی خوبتون ممنونم :Approve: