آخرین مطالب
18
امروز

جايگاه اول فروش گجت هاي پوشيدني در اختيار شرکت Pebble است

Pebble-smartwatch

سال ۲۰۱۴ را موعد طلوع گجت های هوشمند پوشیدنی می دانند زیرا شرکت های مختلف در حال پیوستن به این روند هستند و رشد این بازار به طرز عجیبی شدت گرفته. این در حالی است که شرکت های زیادی مثل اپل و مایکروسافت هنوز اصلا وارد کارزار نشده اند.

طبق گزارش Canalys از فصل اول ۲۰۱۴، شرکت Pebble با فاصله زیادی تاج شاهی را به سر دارد و ۳۵ درصد از ۲.۷ میلیون گجت پوشیدنی فروش رفته در ۳ ماه اول امسال، محصول این شرکت بوده اند.

نام های بزرگی مثل سونی و سامسونگ با جدیت در تلاش برای بهبود موقعیت خود در این حوزه اند و به ترتیب ۲۹٪ و ۲۳٪ سهم فروش داشته اند.

Pebble-smartwatch

اما محصولات سری FeulBand شرکت نایکی به شدت تحت فشار بوده اند و سهم این شرکت به ۱۰ درصد سقوط کرده. به نظر می رسد به خاطر همین رقابت سخت است که نایکی تصمیم به لغو برنامه های توسعه FuelBand در آینده گرفته و در عوض روی نرم افزار های سلامتی و جامعه +Nike تمرکز کرده.

طبق این گزارش باید منتظر بود تا در آینده با ورود شرکت های بزرگ دیگر به این بازار نوپا، سهم حاضران دستخوش تغییرات متعدد شود. شما بیش از همه منتظر ورود چه شرکتی به این بازار هستید؟

منبع : phonearena

 

Pebble controlled the smart wearable market in the first quarter
According to analytics firm Canalys, smartwatch maker Pebble controlled a leading 35% of the global smart wearable band market. The smartwatch, which got its start as a Kickstarter crowd-funded project, has become a success. To kick off the new year, Pebble launched a new stainless steel version of its watch. And with the Pebble App Store available for both iOS and Android versions of the watch, Pebble was able to outship both Sony and Samsung during the January through March period. Sony was next with a 29% share, followed by the 23% share scored by Samsung.In the basic band category, Fitbit is the king, accounting for 50% of shipments in the quarter. The product achieved that domination despite the recall of the Fitbit Force due to skin irritation reported by some wearers. It was subsequently blamed on contact dermitis caused by a material used to make the device. Jawbone also had a strong first quarter, while the Nike FuelBand’s share dropped to 10% While Nike is now focusing away from the hardware end of the business, Canalys expects Nike’s software to be used for the Apple iWatch, expected in the second half of the year.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*