آيا ساعت هوشمند جديد سامسونگ با قابليت برقراي تماس تلفني به صورت مستقل در راه است ؟

samsung-smartwatch

اخبار جدید روزنامه وال استریت ژورنال حکایت از ساخت یک ساعت هوشمند مستقل توسط سامسونگ که می‌تواند بدون نیاز به گوشی همراه، به طور مستقل تماس تلفنی برقرار کرده و اطلاعات را دریافت کند، حکایت دارد.

این ساعت هوشمند که انتظار می‌رود در ماه‌های آتی رونمایی شود به دوربین، جی‌پی‌اس و حسگر تشخیص ضربان قلب مجهز است و در خصوص امکانات اینترنتی نیز باید گفت که از عهده امور معمولی نظیر ارسال ایمیل، بر خواهد آمد.

این امر را نیز باید در نظر داشت که برنامه نویسان می‌توانند با ساخت نرم‌افزارهای مختلف امکانات بیشتری را برای این ساعت هوشمند به ارمغان آورند. با این حساب می‌توان اینطور برداشت نمود که سامسونگ امکانات اساسی یک‌ گوشی همراه را در قالب ساعت هوشمند خود جای خواهد داد تا با استفاده از سیم کارت تماس تلفنی و ارتباط اینترنتی برقرار کند.

یکی از بزرگترین مشکلات ساعت هوشمند سامسونگ نیاز اتصال این محصول به گوشی‌همراه هوشمند بوده است که از قرار معلوم این مشکل با معرفی ساعت هوشمند جدید سامسونگ بر طرف خواهد شد. جالب اینجاست که ساعت هوشمند ذکر شده نیز همانند galaxy gear 2 به سیستم عامل تایزن مجهز می‌باشد.
گزارشات از عرضه ساعت هوشمند جدید سامسونگ در خرداد و یا تیر ماه جاری خبر دارند و اگر واقعا گزارشات منتشر شده صحت داشته باشند این ساعت سومین ساعت هوشمندی خواهد بود که از جانب سامسونگ معرفی می‌شود. با این حساب می‌توان این‌طور برداشت کرد که اقدام سامسونگ نشان از عزم این شرکت برای رقابت با ساعت هوشمند اپل که در سال جاری معرفی می‌شود، دارد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*