ال جی جی ۴ در کره جنوبی فروش خوبی نداشته است !

کمپانی کره ای ال جی ، پرچم دار ۲۰۱۵ خود یعنی LG G4 را در تاریخ نهم اردیبهشت ماه امسال در سرزمین مادری خود روانه بازار کرد.حالا پس از گذشت ۳ ماه از عرضه این گوشی در کره جنوبی خبر های خوبی از فروش ال جی جی ۴ در این کشور به گوش نمی رسد.

طبق آمارهای غیر رسمی منتشر شده ، ال‌جی بیش از ۲۴۰۰۰۰ دستگاه اسمارت فون G4 در کشور کره‌ی جنوبی به فروش رساند. گرچه این تعداد، رقم بدی نیست، اما در مقایسه با فروش ۱.۳ میلیون دستگاه سامسونگ گلکسی S6 و گلکسی S6 اج ناچیز به نظر می‌رسد.

منبع این گزارش که نام‌ آن ذکر نشده می‌گوید، فروش کند دستگاه‌های G4 “اوضاعی بسیار جدی” برای این شرکت فراهم کرده، اما هیچ توضیحی از معنی پس این گفته ارایه نداده.

خبر بد برای ال‌جی به همین‌جا ختم نمی‌شود. منابع نشان داده‌اند که ال‌جی برای فروش ۷۰ میلیونی گوشی‌هایش در سراسر جهان برنامه‌ریزی کرده بود. اما با در نظر گرفتن مشکلات فروش G4 در کره‌ی جنوبی بعید به نظر می‌رسد که در بازارهای جهانی از این گوشی استقبال شود. برآوردهای تحلیل‌گران از میزان درآمد ال‌جی در سه ماه‌ی دوم سال هم به این گمانه‌زنی قوت می‌دهد.

عملکرد ضعیف گوشی ال‌جی G4 ممکن است دلیل‌های بسیاری داشته باشد که مهم‌ترین آنها می‌تواند عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج باشد. دلیل دیگر هم می‌تواند این باشد که مصرف‌کنندگان منتظر دومین پرچم‌دار ال‌جی در این سال هستند یا اینکه G4 نسبت به G3 تغییرات مثبت چندانی نداشته است. در هر صورت، بسیار آشکار است که احتمالا ال‌جی نتواند امسال تعداد ۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع : digitaltrends

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*