گوشی سونی Lavender با نام اکسپریا T4 Ultra ماه آینده معرفی خواهد شد

بیشتر از دو ماه است که شایعات ، اخبار و تصاویری از یک گوشی جدید سونی با نام رمز Lavender منتشر می گردد.امروز اطلاعاتی جدیدی از این محصول سونی منتشر شده که نشان می دهد نام این گوشی اکسپریا T4 Ultra بوده و قرار است ماه آینده توسط سونی معرفی گردد.از یکی مهمترین ویژگی های این گوشی که در تصاویر فاش شده از آن هم نمایان شده است ، صفحه نمایش بدون حاشیه آن می باشد.

sony-Lavenderبر اساس اطلاعات جدید ،  گوشی سونی Xperia T4 Ultra دارای یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰x1920 خواهد بود که تراکم پیکسلی ۴۰۱ppi را به‌همراه می‌آورد .همچنین صفحه‌نمایش تمام محیط روی این گوشی را دربر می‌گیرد و کاربر فاصله سیاهی میان صفحه‌نمایش و لبه‌های گوشی مشاهده نخواهد کرد.

سونی برای این گوشی از چیپ‌پردازشی ۶۴ بیتی مدیاتک MT-6752 استفاده کرده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-T760 و ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و پشت این گوشی دیده می‌شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که دوربین پشتی دارای فلش LED است. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و سونی از اندروید ۵ روی آن استفاده کرده است. پشتیبانی از شبکه ۴G هم از دیگر قابلیت‌های T4 Ultra به‌حساب می‌آید.

هنوز از بازار های عرضه این گوشی سخنی به میان نیامده است اما پیش بینی می شود که سونی این گوشی را با قیمت ۲۸۰ تا ۳۰۰ دلار روانه بازار کند.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*