انتشار مشخصات گوشی تاشو جدید سامسونگ با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۰۸

گوشی های تاشو هنوز هم طرفداران خودش را دارد و تقریبا می توان گفت که کمپانی سامسونگ تنها تولید کننده مطرح این نوع گوشی ها در حال حاظر می باشد.تولید کننده های صاحب نام این نوع گوشی ها یا مثل نوکیا کلا از گردونه خارج شده اند و یا همچون موتورولا دیگر علاقه ای به تولید چنین محصولتی ندارند.با این حساب اکنون میدان برای سامسونگ در حوزه تولید گوشی های تاشو خالی است.البته سامسونگ حتی پیش از ظهور اسمارت فون ها هم یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید موبایل های تاشو بود.

حال بر اساس اطلاعات و تصاویری که از طریق مرکز صدور گواهینامه های TEENA چین منتشر شده ، به نظر می رسد پس از موفقیت گوشی تاشو SM-G9098 سامسونگ در سال گذشته ، این شرکت به دنبال ارائه نسل بعدی آن با شماره مدل SM-G9198 می باشد.یکی از ویژگی های قابل توجه در مشخصات سخت افزاری این گوشی استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۰۸ در آن می باشد.

Samsung SM-G9198 1

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، یکی از مهمترین نکاتی که در مشخصات فاش شده از گوشی تاشو Samsung SM-G9198 نظر ما را به خود جلب کرده است ، استفاده از تراشه شش هسته‌ای Snapdragon 808 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز برای هر هسته در آن است که این گوشی را به محصولی قدرتمند در رده خود مبدل ساخته است. ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه‌ نیز از دیگر مشخصات اصلی این گوشی‌هوشمند تاشو به حساب می‌آید.

SM-G9198 سامسونگ  به یک نمایشگر ۳.۹۱-اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ مجهز شده و تجهیزات تصویربرداری آن را یک دوربین ۱۶-مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین سلفی ۵-مگاپیکسلی در جلو تشکیل داده است. اندروید ۵.۱.۱ آبنبات‌چوبی نیز به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی‌هوشمند قرار گرفته است.همچنین گفته شده این گوشی‌هوشمند با ابعاد ۱۱۹.۷×۶۶.۶×۱۶.۷ تولید شده و از شبکه‌ی ۴G LTE نیز پشتیبانی کند.

از قیمت ، زمان عرضه و بازارهای فروش این گوشی هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده.با این حال به نظر  می رسد که تنها کشور چین مقصد نهایی Samsung SM-G9198 باشد.

نشر شما در مورد گوشی های تاشو چیست ؟

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*