مشخصاتی بیشتر از پرچم داران جدید شیائومی ، Xiaomi Mi5 و Xiaomi Mi5 Plus فاش شد

به تازگی مشخصات پرچم داران جدید کمپانی چینی شیائومی با نام Xiaomi Mi5 و Xiaomi Mi5 Plus به بیرون درز کرده است.پیش از این شنیده بودیم که هردوی این گوشی ها به آخرین نسل از چیپست های کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۰ مجهز خواهند شد اما بر اساس اطلاعات جدید تنها نسخه پلاس Mi5 از این چیپست بهره برده و نسخه اصلی به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز خواهد شد.هرچند که با توجه به مشکل گرم کردن اسنپدراگون ۸۱۰ ، اندکی سخت است که باور کنیم شیائومی از این تراشه در پرچم دار جدید خود استفاده کند.

به هر حال ، بر اساس اخبار منتشر شده جدید ، Xiaomi Mi5 از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با دقت QHD بهره برده و گوریلا گلس نسل ۴ وظیفه محافظت از آن را برعهده دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم ، در دل این تلفن تراشه اسنپدراگون ۸۱۰ گنجانده شده و لبه های نمایشگر آن نظیر گلکسی اس ۶ اج منحنی خواهد بود.شیائومی برای Mi5 یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ثانویه در نظر گرفته است و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

Xiaomi Mi5

البته در تصویری که چند روز پیش از قسمت پشت این گوشی منتشر گردید استفاده از دوربین دوگانه که با دو فلش LED همراهی میشود کاملا مشهود بود اما در مشخصات فاش شده جدید هیچ اشاره ای به این ویژگی نشده و تنها به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی در Mi5 اشاره شده است.

Xiaomi Mi5  اندروید ۵٫۱ را اجرا خواهد کرد و با قیمت ۳۸۵ دلار روانه بازار خواهد شد.

اما Xiaomi Mi5 Plus با سخت افزار قدرتمندتری عرضه خواهد شد.این تلفن مانند Mi Note Pro به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با دقت QHD، تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، دورین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی با فوکوس لیزری و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ثانویه مجهز شده است.برای تامین انرژی این تلفن باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری با تکنولوژی شارژ سریع در نظر گرفته شده است به طوری که می تواند درعرض ۵۰ دقیقه به صورت کامل شارژ شود.

انتظار می رود که شیائومی این گوشی های جدید را در ماه نوامبر ۲۰۱۵ ( آبان ماه ) رونمایی کند.

منبع : Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایا شیائومی در ایران و سایر کشور ها نیز عرضه می شود یا فقط چین؟؟؟؟؟؟؟؟