ایسوس و رونمایی از گوشی جدید Pegasus 2 Plus در چین

کمپانی تایوانی ایسوس با معرفی گوشی Zen Phone 2 در نمایشگاه CES امسال به همه ثابت کرد که در بازار گوشی های هوشمند هم مانند بازار کامپیوتر ، حرفی برای گفتن دارد.این کمپانی امروز طی مراسمی در چین از عضو جدید خانواده گوشی های سری پگاسوس خود با نام Pegasus 2 Plus و شماره مدل X550 رونمایی کرد.

مشخصات کلی گوشی موبایل ایسوس Pegasus 2 Plus :

– نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح FullHD
– چیپست ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی Snapdragon 615 کوالکام
– ۳ گیگابایت حافظه رم
– دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی
– دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی
– پشتیبانی از دو سیم کارت

همانطور که در مشخصات بالا مشاهده می کنید ، پگاسوس ۲ پلاس مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.قبل تپنده این گوشی را چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ کوالکام تشکیل داده و  از سه گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ الی ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد.

در بخش دوربین هم این گوشی دو سیم کارته به یک دوربین۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.انرژی مورد نیاز این دستگاه را هم یک باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

Pegasus 2 Plus که قرار است جانشین مدل قبلی خود یعنی X002 شود ، با اندروید ۵.۱.۱ و رابط کاربری Zen UI در دو رنگ طلایی و سفید به بازار عرضه خواهد شد.از قیمت ، زمان عرضه و بازارهای فروش این گوشی فعلا اطلاعاتی منتشر نشده است.در ادامه تصاویر از این گوشی را مشاهده خواهید کرد.

منبع : androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه