تفاهم‌نامه‌ همکاری گوگل و ال جی در زمینه تلویزیون‌های OLED

کمپانی ال‌جی یکی از برترین شرکت های جهان در زمینه تولید تلویزیون می باشد که به تازگی تلویزیون OLED خود را وارد بازار کرده و توجه تمامی صاحب‌نظران را به خود جلب کرده است. در این میان شرکت‌های بزرگی مانند گوگل هم راغب با همکاری با شرکت ال‌جی در مورد تلویزیون‌های OLED می‌باشند که که اکنون منجر به امضاء تفاهم‌نامه‌ای دو طرفه میان گوگل و ال جی شده است.

LG-4K-OLED-TV-EG9600-1

مدیر کل بازاریابی شرکت ال‌جی آقای کی‌وان کیم، در زمینه این همکاری گفت: “تلویزیون OLED ال‌جی دارای بالاترین کیفیت در بین تلویزیون‌های موجود در بازار می‌باشد. همچنین، شرکت ال‌جی دارای تجربه بالا در زمینه بازاریابی است که با این همکاری قدرت نفوذ برند در بین مشتریان بالا خواهد رفت.”

همچنین، جان‌لی مدیر اجرایی شرکت گوگل گفت: “شرکت گوگل در جهت حمایت از بخش های بازاریابی در زمینه‌های آنلاین و معرفی محصولات برتری مانند OLED همکاری خواهد داشت و راه‌کارهای نوینی در این زمینه ارائه خواهد کرد.”

lg-oled-tv-1

افزون بر این، با توجه به انحصاری بودن تلویزیون OLED در اختیار شرکت ال‌جی الکترونیکس و قدرت بالای تلویزیون OLED بین سایر تلویزیون‌های رقبا، شرکت گوگل همکاری مداومی در این زمینه خواهد داشت.ضمن آنکه آقای یه‌او سونگ داک مدیر کل تلویزیون‌های OLED تأکید کرد که پنل OLED برترین پنل موجود در دنیا است و تلویزیون OLED تلویزیون نسل آینده تلویزیون‌ها خواهد بود.

با توجه به قدرت شرکت گوگل در دنیای مجازی و مشتریان بسیار زیاد در این زمینه، با هدف‌گذاری آشنایی ۱۰۰ میلیون مشتری این تفاهم‌نامه بین شرکت گوگل و ال‌جی امضاء شده است.

منبع : ال جی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*