آیا اپل تاریخ ۱۱ سپتامبر را برای معرفی آیفون جدید انتخاب کرده است ؟!

وب سایت M.I.C Gadget گزارشی منتشر کرده که بر اساس آن زمان عرضه‌ آیفون‌های جدید به بازار در تاریخ ۱۸ سپتامبر (جمعه ۲۷ شهریور ماه) و یک هفته پس از معرفی رسمی آن عنوان می‌شود.با این تفاسیر آیا اپل تاریخ ۱۱ سپتامبر را برای معرفی آیفون ۶S انتخاب کرده است ؟!

این خبر در حالی منتشر شده که با شایعات گذشته مبنی بر زمان عرضه‌ی آیفون ۶ اس همخوانی ندارد. همین چند روز پیش بود که زمان عرضه‌ی این گوشی ۲۵ سپتامبر اعلام شده بود اما خبر امروز زمان عرضه‌ی آن را ۱۸ سپتامبر اعلام کرده است. این تاریخ از طریق کمپانی Foxconn که وظیفه‌ی ساخت قطعات آیفون۶اس را بر عهده گرفته به بیرون درز کرده است. تا حدودی می‌توان گفت که ۱۸ سپتامبر تاریخ مناسبی برای عرضه‌ی آیفون ۶اس می‌باشد. در سال ۲۰۱۴ اپل ۱۹ سپتامبر را برای عرضه‌ی آیفون ۶ برگزید و در سال ۲۰۱۳، آیفون ۵اس در ۲۰ سپتامبر معرفی شد.بر اساس این گزارش، اپل قصد دارد در تاریخ ۱۱ سپتامبر نیز از این گوشی رونمایی کند.

اما این تاریخ با توجه به سابقه‌ی بدی که برای مردم آمریکا به سبب فرو ریختن برج‌های دو قلو دارد می‌تواند تاریخ نامناسبی باشد. به همین دلیل اندکی بعید به نظر می رسد که اپل این تاریخ را برای رونمایی از دردانه های جدید خود انتخاب کرده باشد.

منبع : GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*