پلاس هم برای گوگل موفقیتی کسب نکرد

 

 


علیرغم آنکه گوگل تلاش کرده با راه اندازی شبکه اجتماعی گوگل پلاس طیف گسترده تری از کاربران را به خود جلب کند، بررسی ها نشان می دهد این شبکه اجتماعی چندان موفق نبوده است.
به گزارش فارس، گوگل پلاس نتوانسته حتی در جلب نظر آن دسته از کاربرانی که عضو این شبکه اجتماعی شده اند موفق باشد، بازدیدکنندگان از این شبکه اجتماعی به طور متوسط تنها سه دقیقه از وقتشان را در هر ماه صرف حضور در این شبکه کرده اند.
این ارقام که مربوط به فاصله زمانی سپتامبر 2011 تا ژانویه 2012 است نشان می دهد که هیچ بعید نیست این شبکه هم به یک شبکه مهجور و شکست خورده برای گوگل مبدل شود و تجربه های تلخ برخی خدمات سابق گوگل مانند گوگل ویو تکرار شود.
بررسی های comScore همچنین نشان می دهد کاربران این سایت در هربازدید خود حداکثر سه دقیقه و نیم در گوگل پلاس باقی می مانند و با این حساب این شبکه عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.
این رقم در مورد شبکه های اجتماعی موفق شامل 21 بازدید در هر ماه و صرف 20 دقیقه وقت در هر بازدید است. صاحب نظران می گویند اگر گوگل تغییراتی در وضعیت این شبکه به وجود نیاورد به طور قطع گوگل پلاس هم به حاشیه رانده خواهد شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*