مشخصات کامل گوشی مایکروسافت Lumia 940 XL فاش شد

همانطور که اطلاع دارید ، کمپانی مایکروسافت قرار است سرانجام پس از یک وقفه طولانی ، اواخر سال جاری میلادی از پرچم داران جدید خود با نام های Lumia 940 XL و Lumia 940 رونمایی کند.تا امروز شایعات و اطلاعات زیادی از این دو گوشی منتشر شده که آخرین آنها از پلتفرم تبلیغاتی AdDuplex به بیرون درز کرده بود.امروز مشخصات کامل لومیا ۹۴۰XL از طریق بنچمارک ها فاش شده است.

گوشی Lumia 940 XL با شماره مدل RM-1100 دارای نمایشگری ۵.۷ اینچی با وضوح QHD بوده و چیپست ۸ هسته ای Snapdragon 810، پردازنده گرافیکی Adreno 430 و ۱.۵ گیگابایت حافظه رم نیز مسئولیت امور پردازشی Lumia 940 XL را بر عهده خواهند داشت.

Lumia-940-XL-benchmark

با توجه به اینکه عموما نرم افزارهای بنچمارک مقادیر حافظه داخلی و رم، همچنین وضوح عکاسی را در دوربین کمتر از مقدار واقعی نشان می دهند، بنابراین می توانیم مقدار حافظه رم در Lumia 940 XL را ۲ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و دوربین اصلی Lumia 940 XL را نیز ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گیریم. گفتنی است دوربین دوم این اسمارت فون نیز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.مایکروسافت باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعت را نیز برای Lumia 940 XL در نظر گرفته است.

بر اساس شنیده ها ، مایکروسافت پرچم دارن جدید خود را در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۵ (بین ماه‌های اکتبر و نوامبر) و همزمان با رونمایی از ویندوز ۱۰ موبایل ، عرضه خواهد کرد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*