تماشا کنید : نگاهی نزدیک به گوشی هواوی Honor 7 قبل از معرفی رسمی !

طبق برنامه هواوی امروز پرچم دار جدید سری آنر خود را با نام Honor 7 معرفی خواهد کرد.حالا ساعاتی قبل از معرفی رسمی ویدیوی نگاه نزدیک یا در اصطلاح Hands-On این گوشی به همراه چند تصویر جدید منتشر شده است.منبع خبر همچنین اعلام کرده که هواوی Honor 7 در چند مدل متفاوت به بازار عرضه خواهد شد.

نگاهی نزدیک به گوشی هواوی Honor 7 قبل از معرفی رسمی

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، گوشی Huawei Honor 7 در چند مدل مختلف روانه بازار خواهد شد.مدل معمولی آن دارای گوشه‌هایی دوار و و یک قاب فلزی است و مدل بالارده و اصلی نیز به صورت تمام‌فلزی تولید شده است. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم این دو مدل در ظرفیت حافظه رم آن‌هاست. بر اساس این شایعه، مدل معمولی این گوشی با ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود و مدل تمام‌فلزی نیز دارای رمی ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

هر دو مدل به یک نمایشگر ۵.۲ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 پیکسل و یک پردازنده Kirin 940 تولیدی خود هوآوی مجهز هستند. دوربین عقب Honor 7 نیز ۱۶ مگاپیکسلی و مجهز به لرزشگیر لیزری است. باتری ۳۲۸۰ میلی آمپرساعتی و اسکنر اثر انگشت از دیگر ویژگی‌های مهم پرچمدار آینده هوآوی است.

گفته می‌شود که مدل معمولی یا پایین‌رده با قیمتی معادل ۳۲۲ دلار آمریکا عرضه خواهد شد. تصاویری نیز از این گوشی منتشر شده که در زیر مشاهده می‌کنید.

بر اساس آخرین گزارش‌های آماری، هوآوی در نیمه اول امسال ۵۰ میلیون گوشی هوشمند صادر کرده که رکوردی دو برابری نسبت به نیمه اول ۲۰۱۴ محسوب می‌شود. این شرکت به دنبال اشباع بازار چین، برنامه‌ای جدی برای ورود هر چه گسترده‌تر به بازارهای اروپا و آمریکا دارد.

Honor به عنوان برند بین المللی هوآوی شناخته می‌شود. معرفی یک گوشی بالارده دیگر برای این سری به همراه طراحی‌های‌ جذابی که معمولا از این شرکت سراغ داریم، می‌تواند جایگاه آن را در بازارهای دوردست‌تر بهتر از قبل کند.

در ادامه تصاویر جدید هواوی Honor 7 را مشاهده خواهید کرد :

منبع : Phonearena & Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*