جدال ريز نقش ها : مقايسه اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ با وان مینی و گلکسی S4 مینی

دقايقي پيش کمپاني اچ تي سي رسما از اسمارت فون HTC One Mini 2 پرده برداشت که در پست قبلي به معرفي آن پرداختيم.اما بياييد اين تازه وارد را با ديگر زير نق هاي بازار نظير نسخه اول One Mini و همچنين Galaxy S4  ميني مقايسه کنيم.با گجت نيوز همراه باشيد.

یکی از مهم‌ترین و بارز‌ترین نکاتی که با مقایسه‌ی این تلفن‌های‌هوشمند به دست می‌آید، استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۰۰ است که آن را محبوب نسخه‌های مینی کرده است. هرچند این پردازنده برای اجرای اندروید با مشکل خاصی مواجه نخواهد شد، اما در اجرای بازی‌های سنگین کمی زیر فشار خواهد بود. هرچند اجرای بازی‌های در صفحه‌ی نمایش 4.3 اینچی و 4.5 اینچی و رزولوشن این تلفن‌های‌هوشمند چندان لذت خاصی ندارد. از سه تلفن‌‌هوشمند مورد مقایسه، تنها گلکسی S4 مینی از یک حافظه‌ی رم یک و نیم گیگابایتی بهره می‌برد. هر دو نسخه‌ی‌‌ مینی اچ‌تی‌سی از یک حافظه‌ی رم یک گیگابایتی بهره می‌برند.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ در مقایسه‌ با اچ‌تی‌سی وان مینی در مورد دوربین این تلفن‌هوشمند و قابلیت استفاده از اسلات میکرو SD حادث شده است. هرچند اچ‌تی‌سی در وان مینی از یک سنسور ۴ مگاپیکسلی اولترا پیکسل بهره برده بود که فاقد لرزش‌گیر اپتیکال بود، اما اچ‌تی‌سی با بکارگیری سنسور ۱۳ مگاپیکسلی سونی در اچ‌تی‌سی وان مینی ۲ که این روزها در تلفن‌هوشمند متوسط به بالا اسفاده می‌شود، قدم خوبی در جهت تجهیز محصول خود برداشته است. باید به مجموعه‌ی ویژگی‌های فوق، بلندگوهای استریو بوم‌ساند و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی تلفن‌هوشمند را نیز اضافه کرد. اچ‌تی‌سی تلفن‌هوشمند خود را به‌همراه بزرگ‌ترین باتری این مجموعه در کنار طراحی ظاهری فلزی تحسین برانگیز به بازار عرضه کرده است که وجه تمایز آن با رقبا است. در جدول ذیل می‌توانید مشخصات مینی‌های محبوب را مشاهده و مقایسه کنید.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*