انتشار اولین رندرهای منتسب به گلکسی نوت ۵ سامسونگ

به احتمال بسیار زیاد ، سامسونگ امسال هم به رسم همیشه از پرچم دار جدید سری نوت خود در نمایشگاه IFA برلین رونمایی خواهد کرد.تا امروز اخبار و شایعات بسیاری در مورد گلکسی نوت ۵ شنیده ایم و تقریبا تصویری کلی از مشخصات فنی این گوشی در اختیار داریم.اما طراحی Galaxy Note 5 همچنان در حد گمانه زنی است.با این حال امروز اولین تصاویر رندر شده منتسب به این گوشی توسط وبسایت معتبر Nowhereelse.fr منتشر شده است.گرچه در این تصاویر گلکسی نوت ۵ در یک محافظ قرار دارد، اما باز هم می‌توان مشخصاتی از طراحی کلی این گوشی را مشاهده کرد.

با یک نگاه کلی، می‌توان به شباهت طراحی گلکسی نوت بعدی به گلکسی S6 و S6 آج سامسونگ پی برد. اسپیکر که در نوت‌های کنونی در پشت گوشی قرار دارد، در نوت بعدی به زیر گوشی و کنار محل تعبیه S Pen منتقل خواهد شد و همچنین طراحی دوربین عقب شباهت خاصی به دوربین گلکسی S6 دارد.البته جای دکمه‌های پاور و تنظیم صدا ثابت باقی مانده است.

منبع این تصاویر مطمئن است، اما توصیه می‌کنیم این تصاویر را نیز به عنوان طراحی نهایی تصور نکنید تا در چند ماه آینده شاهد تصاویری دقیق‌تر از این گوشی باشیم.

اولین رندرهای منتسب به گلکسی نوت ۴ سامسونگ در ادامه مشاهده خواهید کرد :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خواهش می کنم جواب بدین

  2. با سلام دوستان من یه راهنمایی می خواستم فقط تو رو خدا جواب بدین.گوشی من اکسپریا زد ۲ هست وقتی روشنش می کنم به شکل زیر روشن میشه :
    http://www.upsara.com/images/0fkb_untitled-2.png
    حالا می خواستم ببینم اکسپریا زد ۲ ها اینجوری روشن می شن.اون روشنی دور کلمات نیستش.ولی خواهش می کنم هر کس می دونه جواب بده