پولاروید نسخه جدید دوربین جیبی Cube را با قابلیت اتصال به وای فای معرفی نمود

سال گذشته شرکت پولاروید با دوربین جیبی جالبی به نام Cube در بازار دوربین های دیجیتال خودی نشان داد. اکنون پس از یک سال مدل جدید این دوربین اکشن کوچک با نام Cube+ معرفی شده است.یکی از مهمترین تغییرات در نسخه جدید این دوربین ، قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی و iOS از طریق شبکه وای فای و اپلیکیشن اختصاصی آن می باشد.

مانند مدل اول، Cube+ یک گجت کوچک شیک است که اندازه آن فقط ۱.۴ اینج مربع (۳۵ میلی متر مربع) است. ولی با وجود اندازه کوچکش ، این دوربین جیبی دارای حسگر ، لنز و دکمه شاتر، یعنی همه ضروریات یک دوربین دیجیتال است. فقط چون صفحه نمایش ندارد مرور عکس ها در آن امکانپذیر نیست.

polaroid-cube-pink-green-970x647-c

مهمترین قابلیت نسخه جدید این دوربین بند انگشتی قابلیت اتصال به Wi-Fi است که با استفاده از آن دوربین به دستگاه هایی که از سیستم عامل اندروید یا iOS برخوردارند متصل می شود. با استفاده از اپلیکیشن Cube+ بر روی گوشی های هوشمند ، کاربر به راحتی می تواند تنظیمات دوربین را با استفاده از گوشی خود تغییر بدهد و تصاویر و ویدیو ها را ویرایش کرده و با دیگران به اشتراک بگذارد.

polaroid-cube-plus-2-970x647-c

علاوه بر قابلیت جدید اتصال به Wi-Fi ، این مدل جدید از دوربین با کیفیت ۸ مگاپیکسلی برخوردار است . در مدل اولیه حسگر دوربین به ثبت فایل های ۶ مگاپیکسلی محدود بود. Cube+ همچنین به تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مجهز شده که تصویر برداری در حال حرکت و در شب را دلنشین می کند.

البته اینهمه امکانات هزینه هم دارد! دوربین Cube+ در ماه آگوست با قیمت ۱۲۹ دلار روانه بازار می شود که در مقایسه با مدل Cube که ۹۹ دلار به فروش می رسد کمی گرانتر است.

 منبع :  digitaltrends 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید آقا من این دوربین رو میخوام اگه امکان داره برا فروس بزارید