چینی ها در حال تسخیر بازار : هواوی در نیمه اول امسال ۵۰ میلیون گوشی هوشمند فروخته است

در حالی که اچ تی سی روزگار سختی را سپری می کند ، به نظر می رسد که کمپانی های نسبتا نوپای چینی نظیر شیائومی و هواوی در حال تسخیر بازار تلفن های هوشمند می باشد.پس از اعلام فروش ۳۰ میلیونی شیائومی در نیمه اول سال جاری میلادی ، حالا هواوی هم اعلام کرده که این کمپانی موفق به فروش ۵۰ میلیون گوشی هوشمند در نیمه اول سال ۲۰۱۵ شده است.

فروش ۵۰ میلیون اسمارت فون توسط هواوی نشان دهنده رشد ۴۶ درصدی فروش این کمپانی در مقایسه با فروش ۳۴.۲۷ میلیونی سال گذشته است.این ۵۰ میلیون اسمارت فون جمعا مبلغ ۶.۹ میلیارد دلار برای هواوی درآمد در پی داشته و این شرکت امیدوار است که با عرضه گوشی هوآوی پی ۸ مکس به درآمد خوبی در نیمه دوم سال جاری هم دست پیدا کند.

گوشی هوشمند P8max به همراه هواوی پی ۸ و هواوی پی ۸ لایت در ماه آوریل معرفی شد . اسمارت فون هواوی پی ۸ مکس نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد . SoC این گوشی Kirin 930 شصت و چهار بیتی  است و پردازنده ۸ هسته ی آن ۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی اش  Mail-T628 MP4 است .رم این دستگاه ۳ گیگابایت است و به یک باتری ۴۳۶۰ میلی آمپری مجهز شده که گفته می شود تا دور بدون نیاز به شارژ دوام می آورد.جالب است بدانید با وجود صفحه‌ی نمایش بزرگ و باتری با ظرفیت بالا، ضخامت این گوشی تنها ۶.۸ میلی‌متر  بوده و همین امر باعث شده تا لقب باریک ترین گوشی بزرگ دنیا را به این محصول اختصاص دهند.

Huawei-p8-max

بر اساس تصویری که به تازگی از این گوشی منتشر شده ، ظاهرا هواوی قرار است پی ۸ مکس را در تاریخ ۲۶ ژوئن ( فردا ، پنج تیرماه ) به همراه یک کاور شبیه دات ویو ا‌چ‌تی‌سی ، روانه بازار کند.

 منبع :  phonearena 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*