تبلت میان رده هواوی T1 10 با بدنه تمام فلزی معرفی شد

کمپانی چینی هواوی با حذف نام Mediapad  از تبلت های خود ، تبلت میان رده جدید خود با نام T1 10 را معرفی کرد.مهمترین ویژگی این تبلت بدنه تمام فلزی آن می باشد.لازم به ذکر است که تبلت هواوی T1 10 فعلا در کشور انگلستان و به صورت قراردادی عرضه شده است.

تبلت Huawei T1 10 از یک صفحه نمایش ۹.۶ اینچی HD از نوع IPS به همراه چیپ ست پردازشی Snapdragon 410 استفاده خواهد کرد که خود این چیپ ست شامل پردازنده ای با هشت هسته پردازشی و فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتزی (Cortex-A53)، پردازنده گرافیکی Adreno 306 و همین طور یک گیگابایت رم خواهد بود؛ دوربین جلویی این ابزار هوشمند ۵ مگاپیکسل بوده که مجهز به فلش LED نیز می باشد.

Huawei T1 10 1

همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه برای مکالمات تصویری و تهیه عکس های سلفی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این تبلت Huawei T1 10 در هنگام عرضه از سیستم عامل اندروید کیت کت بهره خواهد برد که لانچر Emotion بر روی آن نصب شده است و از شبکه های LTE نیز پشتیبانی خواهد نمود؛ توجه به این نکته که درون این تبلت یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته که قادر است تا ۲۴ روز در حالت استند بای (نمایش ویدیو ۱۲ ساعت و مرورگری صفحات وب تا ۶.۵ ساعت) مقاومت کند، داستان را جالب تر می سازد.

و در پایان خاطر نشان می شویم که بدنه این محصول جدید هواوی تماما آلومینیومی بوده و ضخامت آن تنها ۸.۳ میلی متر می باشد؛ این تبلت فعلاً تنها از طریق اپراتور مخابراتی O2 در انگلستان ارائه می شود و به این صورت که کاربران این اپراتور با پرداخت ۲۲.۹۹ پوند در ابتدا و سپس ۲۲.۵۰ پوند به صورت ماهیانه به این تبلت دسترسی خواهند داشت اما انتظار می رود سایر اپراتورهای مخابراتی اروپا نیز با ارائه قراردادهایی مشابه تبلت T1 10 را ارائه کنند.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمت این تبلت چن در میاد؟!