نسخه جدید اپل واچ با دوربین جلوی FaceTime عرضه خواهد شد

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که ساعت اپل با توجه به قیمتی که دارد امکانات خاصی را در اختیار کاربر خود نمی گذارد.فروش نه چندان خوب این گجت هم تاییدی بر این مدعا است.اما اپل اگر بخواهد در عرصه رقابت ساعت های هوشمند باقی بماند می بایست نسل بعدی اپل واچ را با ویژگی هایی بهتر و قابل توجه تری نسبت به نسخه اول این ساعت روانه بازار کند.شاید یکی از این ویزگی ها دوربین جلوی FaceTime باشد که اکنون گفته شده در نسل دوم اول واچ به کار گرفته خواهد شد.

بر اساس گزارشی که وب‌سایت ۹to5Mac منتشر کرده است ، دوربین یاد شده در نسل دوم ساعت هوشمند اپل، در گودی بالای ساعت جای خواهد گرفت. همان‌گونه که انتظار می‌رود این ویژگی کاربران را قادر خواهد ساخت تا تماس‌های صوتی و تصویری را از طریق این گجت پوشیدنی برقرار کنند.

هنوز این طرح برای جایگذاری دوربین، نهایی نشده است و دور از انتظار نخواهد بود که وجود این دوربین به نسل‌های بعدی ساعت هوشمند اپل موکول شود.

همچنین بر اساس شایعاتی دیگر، نسل دوم اپل واچ، به لطف اتصالات بی‌سیم وای فای سعی دارد خود را از آیفون مستقل کند. چیپست جدید وایرلس ویژگی‌های جدید و مهمی را برای این ساعت به ارمغان آورده است. ظاهراً باتری در اپل واچ بعدی نیز بدون تغییر باقی‌مانده یا دست کم مقداری بهبود خواهد داشت.

بر اساس تحقیقاتی که توسط خود اهالی کوپرتینو انجام شده است، اغلب کاربران این گجت دوست داشتنی، آن را آخر شب‌ها شارژ می‌کنند و شارژ در شب را بهتر می‌پسندند. اکثر غریب به اتفاق کاربران اپل واچ اظهار کرده‌اند که معمولاً در پایان روز حدود ۳۰الی ۴۰ درصد ذخیره باتری در دستگاه آنان باقی می‌ماند.

نسل دوم اپل واچ احتمالاً مانند نسل اول آن در انواع مختلفی عرضه گردد که قیمت این مدل‌ها رنج متغیری از ۱۰۰۰ دلار در مدل استیل تا ۱۰۰۰ دلار در سایر مدل‌ها خواهد داشت.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*