مروری بر بازی‌های معرفی شده توسط سونی در نمایشگاه E3 2015 + تریلر بازی ها

سونی پنجمین شرکتی بود که کنفرانس مطبوعاتی خود را در نمایشگاه E3 2015 برگزار کرد.پس از دیدن نمایش مایکروسافت، حال باید دید که سونی برای پیروز شدن در رقابت چه برنامه هایی در سر دارد. آیا سونی می تواند در این رقابت پیروز شود؟ در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا بازی های معرفی شده توسط سونی در نمایشگاه بازی E3 2015 را با هم مرورکنیم.

The Last Guardian

The Last Guardian

بالاخره بعد از مدت ها انتظار طرفداران سونی و بازی The Last Guardian دوباره رو نمایی شد. در طول کنفرانس سونی در دقایقی قبل بازی The Last Guardian نمایشی از گیم پلی خود را نشان همگان داد. در این نمایش شاهد بازیگوشی های شخصیت اصلی در کنار حیوان عجیب ولی با وفایش هستیم. The Last Guardia  قرار است در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود.

تریلر بازی The Last Guardian

Hitman

hitman

در طول جریان کنفرانس سونی در E3 2015 از نسخه ی جدید بازی محبوب Hitman رونمایی شد. در این تریلر می توانید هیتمن را مشاهده کنید که در جنگلی پوشیده شده از برف به سرعت می دود. این که در دنبال چیزی هست و یا از چیزی فرار می کند مشخص نیست، تنها می دانیم که با بازی کم نظیری روبرو خواهیم بود.

تریلر بازی Hitman

Horizon Zero Daw

Horizon Zero Dawn

آیا تاکنون به شکار دایناسورهای رباتیک فکر کرده اید؟ دقایقی پیش استودیو Guerrilla Games، سازنده بازی مشهور Killzone از IP جدید انحصاری شرکت سونی با نام Horizon: Zero Dawn رونمایی کرد. آن طور که به نظر می رسد بازی ترکیبی از سبک Open World و survival می باشد. در بازی شما نقش دختر جوانی را ایفا می کنید که شهرش به خاطر وقوع جنگ نابود شده و حال در قرن جدید که بیشتر به قرون وسطی پیشرفته شبیه است!

تریلر بازی Horizon: Zero Dawn

No Man’s Sky

No-Mans-Sky

Hello Games یکی دیگر از استودیوهای حاضر در کنفرانس سونی در E3 2015 بود که به مخاطبین فضای شگفت انگیز No Man’s Sky را نمایش داد. در این تریلر می توانید مقیاس باورنکردنی وسعت نقشه بازی را مشاهده کنید. همچنین شاهد نبردهایی خواهید بود که خالی از لطف نیستند. بنا بر گفته سازندگان بازی No Man’s Sky برای PC و کنسول PS4 منتشر خواهد شد. Hello Games قول داده که بزودی تاریخ انتشار این عنوان را مشخص سازد.

تریلر بازی No Man’s Sky

 Final Fantasy 7 remake

Final Fantasy 7 remake

کمپانی Square Enix از نسخه remake بازی Final Fantasy 7 برای کنسول PS4 خبر داد. چنین حرکتی توانست آروزی چندین و چند ساله ی بسیاری از بازیبازان و طرفداران قدیمی این بازی RPG را برآورده کند. گفتنی است که Final Fantasy 7 remake ابتدا مهمان کنسول PS4 می باشد و سپس برای کنسول های دیگر نیز منتشر خواهد شد. در حال حاضر تاریخ  عرضه ی این عنوان مشخص نشده است و تنها می توانیم به تماشای تریلر سینماتیک بسیار زیبا و هنری آن بنشینیم.

تریلر بازی Final Fantasy 7 remake

 Uncharted 4

Uncharted 4

شما شاهد دموی گیم پلی بازی بلند آوازه ی Uncharted 4 هستید! در اواخر کنفرانس سونی با تشویق تماشاگران نوبت به Uncharted 4 رسید. جالب است بدانید که Uncharted 4 اولین تجربه ی استودیو ناتی داگ در ساخت عنوانی برای کنسول PS4 می باشد. ناگفته نماند که در زمان پخش تریلر Uncharted 4، سیستم نمایشگاه دچار مشکل شد و مسئولین وادار به تکرار دوباره تریلر شدند که در نوع خود بسیار جالب و صد البته طنز است. در این تریلر می توانید صحنه های اکشن، تیکه کلام های خنده دار و همچنین جزئیاتی در مورد انیمیشن ها مشاهده نمایید. بازی Uncharted 4: A Thief’s End در ۳۱ مارس ۲۰۱۶( پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵) به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر می شود.

تریلر بازی Uncharted 4 با دو کیفیت

Batman: Arkham Knight

Batman-Arkham-Knight

تا به حال فکر کرده اید که اگر بازی Batman اول شخص بود، چه حال و هوایی داشت؟ شاید با خواندن تیتر لب خند بر روی لبانتان آمده باشد ولی به شما یقین می دهم که امروز شاهد اتفاقی متفاوت بوده ام! کمپانی سونی در اواخر کنفرانس خود اقدام به انتشار تریلری عجیب از بازی Batman: Arkham Knight نمود. در این تریلر زاویه دید اول شخص می باشد؛ در کمال تعجب، این موضوع بسیار جالب می باشد چرا که تا به حال از چنین زاویه ای کنترل شخصیت بازی را بر عهده نگرفته بودیم. آن طور که گفته شده، شخصیت اول شخص ما، ستاره ی محبوب کمیک ها یعنی Batman نمی باشد. به هر حال، بازی Batman: Arkham Knight در ٢٣ام ژوئن برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتمی PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

تریلر بازی Batman: Arkham Knight

Mad Max

Mad Max

اعضای Avalanche Studios به عنوان سازندگان بازی Mad Max، با حضور در نمایشگاه E3 2015 تریلری جدید را از عنوان نامبرده منتشر کردند که “Eye of the Storm” نام دارد و به داستان بازی می پردازد. در داستان بازی Mad Max، قهرمان بازی یعنی Max، می بایستی که با همکاری یک مکانیک نابغه، البته هر چند عجیب و دیوانه است، برای ساختن بهترین خودرو  ممکن تلاش کند تا از یک سرزمین برهوت‬‎ که دیوانگان در آن جولان می دهند زنده فرار کند. نسخه نسل هفتمی این عنوان لغو شده و Mad Max تنها برای Xbox One ،PS4 و PC در ۴ سپتامبر (مصادف با ۱۳ شهریور) منتشر خواهد شد.

تریلر بازی Mad Max

Street Fighter 5

street-fighter-v

طی بزرگراری کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015 یک تریلر جدید نیز از بازی مبارزه ای Street Fighter 5 منتشر شد. این ویدئو شخصیت های جدیدی را معرفی می کند که به جمع مبارزین از قبل معرفی شده پیوسته اند. البته این دو نفر برای علاقه مندان سری Street Fighter کاملا آشنا خواهند بود. با ما همراه باشید. تریلر جدید دو شخصیت به نام های Cammy و Birdie را معرفی می کند و سبک های مبارزه آنها را طی یک گیم پلی نمایش می دهد.

تریلر بازی Street Fighter 5

Call of Duty: Black Ops III

Call of Duty Black Ops III

بر خلاف همیشه، بازی Call of Duty: Black Ops III در E3 در کنفرانس سونی حضور داشت. مسلما این اتفاق بی دلیل نبوده و حاصل قرارداد هایی میان سونی و Activision است. اما این قرارداد ها چه مزیتی را به سونی می‌دهند؟ با توجه به این قرارداد، بر خلاف نسخه های قبلی این سری DLC ها و محتویات بازی ابتدا بر روی کنسول های PlayStation منتشر می‌شوند و پس از گذشت مدت زمانی برای بقیه پلتفرم ها هم در دسترس قرار خواهند گرفت. حتی نسخه بتا بازی بر روی PS4 هم زودتر از دو نسخه دیگر آغاز خواهد شد. عنوان Call of Duty: Black Ops III در ۶ نوامبر ۲۰۱۵ بر روی PS4، PS3، Xbox One، Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد. نسخه بتا برای افرادی که اقدام به پیش خرید بازی بکنند در دسترس خواهد بود. در بازی حالت زامبی و حالت ۴ نفره co-op وجود خواهد داشت. نسخه آزمایشی بازی در تاریخی نامشخص اما زودتر از تاریخ عرضه رسمی منتشر خواهد شد. به احتمال زیاد در نسخه آزمایشی سه نقشه برای بخش مالتی پلیر و امکانات ریز و درشت دیگری در دسترس خواهد بود.

تریلر بخش چند نفره بازی Call of Duty: Black Ops III

منبع : IGN

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*