دستاوردهای نوکیا در کنگره جهانی MWC 2012

 


نوکیا در راستای پیشرفت‌ در مسیر راهبردی جدیدش، مجموعه گوشی‌های موبایل و خدمات جدیدی را معرفی کرد
 نوکیا PureView استاندارد گوشی‌های هوشمند در تصویربرداری را ارتقا می‌دهد
گوشی‌های معمولی جدید آشا و خدمات آنها روز‌به‌روز هوشمندتر می‌شوند
گوشی جدید نوکیا Lumia 610، مقرون‌به‌صرفه‌ترین لومیا، شروعی ایده‌ال برای کار با ویندوزفون‌
نوکیا Lumia 900 که برنده جایزه شده است، در بازارهای مختلف خارج از امریکا در دسترس قرار می‌گیرد
بارسلون، اسپانیا- نوکیا امروز با معرفی سری جدید محصولات، خدمات و مشارکت‌ها در کنگره جهانی موبایل قدم به سال ۲۰۱۲ می‌گذارد و اجرای سریعِ مسیر راهبردی جدیدش را نشان می‌دهد. راهبرد جدید تاکنون منجر به استقبال از ویندوزفون به عنوان پلت‌فرم اصلی گوشی‌های هوشمند نوکیا، تغییرات مهم در گوشی‌های معمولی و تأکید بیشتر بر خدمات مکان‌محور با معرفی کسب و کار Location & Commerce شده است.
استفان الوپ، رییس و مدیر اجرایی ارشد نوکیا گفت: “سال گذشته، ما گفتیم که نوکیا سفر جدید خود را در ساخت گوشی‌های موبایل بی‌نظیر آغاز کرده است. امروز، ما با چهارمین گوشی لومیا، گوشی‌های موبایل هوشمندتر و مجموعه‌ای از خدمات جدید نشان می‌دهیم که می‌توانیم سرعت نوکیا را تغییر دهیم.”
عصر جدید تصویربرداری گوشی‌های هوشمند با نوکیا ۸۰۸ PureView آغاز می‌شود
نوکیا امروز طلیعه‌دار عصر جدید در تصویربرداری گوشی‌های هوشمند پیشرفته نیز شد. نوکیا ۸۰۸ PureView اولین گوشی هوشمند با قابلیت فناوری انحصاری تصویربرداری Nokia PureView است که مجموعه‌ای از تجربیات پیشرفته تصویربرداری را در محصولات نوکیا طی سال‌های آینده ممکن می‌کند. نوکیا ۸۰۸ PureView حسگر بزرگ و با کیفیت بالای ۴۱ مگاپیکسل را با اپتیک کارل‌زایس و فناوری pixel over-sampling  که ساخت نوکیا است ترکیب می‌کند. این فناوری منجر به ایجاد تصاویری بسیار واضح با جزییات واضح، عملکرد فوق‌العاده در شرایط کم‌نور و امکان ذخیره تصاویر در فایلی به اندازه فشرده و جمع‌وجور برای اشتراک‌گذاری در ایمیل، MMS و غیره می‌شود.
علاوه بر این، نوکیا ۸۰۸ PureView از فناوری Nokia Rich Recording (ضبط توانمند صدا) برای ضبط صدا با کیفیتی نظیر CD، پخش و ضبط ویدیویی Full-HD با سرعت ۱۰۸۰p و فناوری Dolby Headphone (دالبی هدفون) برای تبدیل هرگونه محتوای استریو به تجربه شخصی صدای فراگیر از طریق هر هدفونی برخوردار است.
Asha مشعل گوشی‌های معمولی هوشمند را روشن کرد

هم‌چنین نوکیا با معرفی سه گوشی سری آشا برای کسانی که می‌خواهند کار کنند، یاد بگیرند و بازی کنند، مرز بین گوشی‌های هوشمند و معمولی را از میان برداشته است. نوکیا Asha 302 که برای مشتریان شهرنشین و کارآفرینان ساخته شده، یک گوشی عالی مجهز به صفحه‌کلید QWERTY است. این گوشی برای اولین بار تجربه موبایل‌آفیس را با قابلیت‌های push email، تقویم، همگام‌سازی مخاطبان با پشتیبانی Mail for Exchange در گوشی‌های سری ۴۰ نوکیا ارائه می‌دهد.

نوکیا Asha 202 و Asha 302 صفحه‌نمایش لمسی را با محصولاتی با قیمت پایین‌تر و مجموعه‌ای از ۴۰ بازی رایگان EA به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، Asha 202 از فناوری تعویض آسان دوسیم‌کارت یا Easy Swap Dual SIM برخوردار است که به مردم امکان می‌دهد بین تعرفه‌های مختلف به راحتی حق انتخاب داشته باشند و بهترین فایده را از اپراتورها ببرند.
گوشی‌های جدید آشا سری نوکیا آشا را تکمیل کرده و اکنون در بیش از ۱۰۰ بازار در سراسر جهان در دسترس هستند.
گسترش مجموعه لومیا، توسعه دسترسی به آنها

نوکیا با معرفی نوکیا Lumia 610، مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی لومیا، سری محصولات ویندوزفون را گسترش داد و همچنین دسترسی به گوشی پرتقاضای Lumia 900 را در بازارهای دیگری فراسوی بازار امریکا مورد هدف قرار داد.
بازار هدفِ نوکیا Lumia 610 کاربران جوانی هستند که می‌خواهند شروعِ مقرون‌به‌صرفه‌ای برای کار با لومیا و ویندوزفون داشته باشند. این گوشی دسترسی راحت به مرور وب، موسیقی، بازی، مسیریابی و ده‌ها هزار برنامه در فروشگاه مجازی ویندوزفون (Windows Phone Marketplace) فراهم می‌کند. نوکیا Lumia 610 در چهار رنگ زنده و با قیمت ۱۸۹ یورو قبل از اعمال مالیات و گمرک وارد بازار می‌شود و انتظار می‌رود در ماه آوریل عرضه این گوشی آغاز شود.
نوکیا Lumia 900 که در ماه ژانویه به عنوان اولین گوشی هوشمند نوکیا مجهز به LTE معرفی شد، اکنون در  HSPAدوبانده با سرعتی تا ۴۲٫۲ Mbps در دسترس خواهد بود. تجربه عالی محتوا در صفحه‌نمایش ۴٫۳ اینچ از نوع ClearBlack AMOLED و باتری پرظرفیت در بیشتر کشورهای سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.
در نوکیا Lumia 900 و نوکیا Lumia 610، برنامه جدید Nokia Reading به عنوان یک مرکز کتابخوان الکترونیک برای کتاب‌ها، مجلات، اخبار و غیره عمل می‌کند.

 معرفی این محصولات نشان از سالی دارد که در آن نوکیا، گوشی‌های Lumia 710، ۸۰۰ و ۹۰۰ را با تحسین منتقدان و جلوتر از برنامه معرفی کرد. 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*