نمایشگر های شفاف و آینه‌ای سامسونگ !

کمپانی سامسونگ به تازگی نمایشگر های OLED شفاف ( شیشه ای ) و آینه ای خود را در رویدادی در هنگ کنگ معرفی کرده است.با اینکه در این رونمایی سامسونگ تنها تصاویر تبلیغاتی این محصولات را نمایش داده اما این شرکت اعتقاد دارد که این نمایشگر ها در آینده با مجهز شدن به تکنولوژی RealSense اینتل، موارد استفاده وسیعی پیدا خواهند کرد. به عنوان مثال از نمایشگر های آینه ای می توان به عنوان یک اتاق پرو مجازی استفاده کرد و با استفاده از تکنولوژی دوربین های سه بعدی اینتل و همچنین مجموعه ای از اطلاعات، کاربر قادر خواهد بود تا جواهرات، لباس ها و کفش ها و غیره را قبل از خرید امتحان کند و از متناسب بودن آن ها با تیپ و قیافه خود مطلع شود.

همچنین سامسونگ قصد دارد تا از نمایشگر های شیشه ای خود در ایجاد تبلیغات تعاملی با کمک قابلیت کنترل صوتی و یا بوسیله جسچر تکنولوژی RealSense، استفاده کند. این شرکت نمایشگر های OLED شیشه ای را واضح تر، با کیفیت تر، با کنتراست بالاتر و زمان پاسخ دهی پائین تر نسبت به نمایشگر های LCD شیشه ای که هم اکنون در دسترس هستند توصیف می کند. علاوه بر این این نمایشگر های شیشه ای و شفاف نسبت به تکنولوژی های مشابه نیز با کیفیت تر و با رنگ های زنده تر به نظر می رسند.

samsung-mirror-display

تولید نهایی این محصولات ممکن است برای سامسونگ کمی زمان بر باشد و حتی احتمال این که این شرکت در این راه کمی نیز سست شود وجود دارد زیرا باید با شرکت های مختلفی که هر کدام مشغول تولید اتاق های پرو مجازی و نمایشگر های تبلیغات تعاملی مخصوص به خود هستند، رقابت کند.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آقای انبار ببخشید گلکسی اس۵ هم مثل نوت۴ حسگرUVداره؟؟