مشخصات احتمالي نسخه قدرتمند 2 پرچم دار : نسخه پرایم اچ‌تی‌سی وان M8 و گلکسی اس 5

پیش از این شایعات زیادی در مورد نسخه پرایم گلکسی اس 5 یا سری جدید گلکسی اف با بدنه فلزی شنیده بودیم و شایعات جدید همچنین وجود نسخه‌ای قوی‌تر از اچ‌تی‌سی وان M8 را نیز ادعا می‌کنند که با پردازنده بهتر و وضوح بالاتر معرفی خواهد شد.

پیش از این مشخصاتی احتمالی از گلکسی اس 5 پرایم را برایتان منتشر کردیم. شایعه جدید نیز خبر از وجود صفحه‌نمایش Quad HD برای مقابله با جی3 ال‌جی می‌دهد. طبق شایعه جدید سامسونگ قصد داشته تا در گلکسی اس 5 از وضوح QHD استفاده کند اما به دلیل هزینه‌های بالای ساخت به پنل فول اچ‌دی قناعت کرده است. گفته می‌شود نسخه پرایم گلکسی اس 5 یا اولین گوشی گلکسی F از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی بهره خواهد برد و احتمالاً برای جبران افت ناشی از افزایش رزولوشن به پردازنده بهتری نیز مجهز خواهد شد.

همچنین نسخه پرایم اچ‌تی‌سی وان M8 قرار است به مصاف مستقیم آیفون 6 با صفحه‌نمایش بزرگتر و بدنه باکیفیت برود. وان آینده احتمالاً دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با وضوح WQHD بوده و از پردازنده جدید اسنپ‌دراگون 805 با پردازنده گرافیکی Adreno 420 استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات اعلام شده برای One Prime می‌توان به سه گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، اتصال USB 3.0 و دوربین 18 مگاپیکسلی اشاره کرد. البته با توجه به وضوح 4 مگاپیکسلی دوربین فعلی وان این شایعه کمی دور از واقعیت به نظر می‌رسد.

منابع : phonearena | phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*