گوشی گلکسی اس ۶ اکتیو معرفی شد : نسخه بی ریخت اما مقاوم پرچم دار سامسونگ

مدتی بود که شایعاتی از نسخه مقام پرچم دار جدید سامسونگ با نام گلکسی اس ۶ اکتیو منتشر می شد.حالا سامسونگ رسما از این گوشی رونمایی کرده است.گوشی Galaxy S6 Active در مقایسه نسخه اصلی گلکسی اس ۶ بسیار بی ریخت و زشت طراحی شده اما از مشخصات فنی و مقاوت خوبی برخوردار می باشد.

samsung-galaxy-s6-active1

Galaxy S6 active از صفحه‌نمایشی ۵.۱-اینچی با وضوح تصویر ۲K و پنل Super AMOLED در کنار چیپ قدرتمند Exynos 7420 بهره می‌برد و از استانداردهای IP68 و Mil-STD-810G نیز استفاده می‌کند. و این، بدان معناست که Galaxy S6 active به صورت کامل در برابر گرد و غبار ایمن بوده و در عمق ۱.۵ متری آب نیز می‌تواند تا ۳۰ دقیقه دوام بیاورد.

samsung-galaxy-s6-active (2)

باتری به کار گرفته شده در این گوشی، از Galaxy S6 قوی‌تر بوده و در نسخه‌ی active از این گوشی‌هوشمند، شاهد یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ بدون سیم هستیم. اینطور که به نظر می‌رسد، باتری این گوشی بسیار قدرتمندتر از Galaxy S6 که داری یک باتری ۲۵۵۰ میلی آمپر ساعتی است می‌باشد و برای اطلاع بیشتر و کامل‌تر از عملکرد این باتری گوشی، باید منتظر نتایج تست‌های آن باشیم. همچنین امکان استفاده از کارت حافظه‌ی Micro SD نیز برای کاربران وجود دارد ولی این گوشی تنها در یک نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود و خبری از نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی آن نیست.

مابقی مشخصات این گوشی، همانند بردار کوچکتر خود یعنی Galaxy S6 می‌باشد و در نسخه‌ی active این گوشی نیز شاهد سنسورهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سلفی در کنار اندروید ۵.۰.۲ و رابط کاربری TouchWiz هستیم.

این گوشی قرار است با قرارداد شرکت AT&T به بازار عرضه شود. بنابراین احتمالا فعلا برای کاربران ایرانی در دسترس نخواهد بود. «گلکسی S6 اکتیو» در سه رنگ آبی، سفید و خاکستری تولید شده است. البته دو رنگ سفید و آبی دارای یک طراحی اصطلاحا نظامی هستند؛ این موضوع سبب می‌شود که این دستگاه مستحکم‌تر به نظر برسد.فروش گوشی Samsung Galaxy S6 active از سه روز دیگر یعنی ۱۲ ژوئن آغاز خواهد شد.همچنین کاربرانی که قراردادی دو ساله با AT&T امضا نمایند، می‌توانند یک تبلت Samsung Galaxy Tab 4 8.0 را به صورت رایگان دریافت کرده و یا به جای آن، شارژر بدون سیم Samsung Wireless Charging Padfor را با ۵۰ درصد تخفیف، خریداری کرده و از قیمت‌ها و اقساط معقول و بسیار خوب AT&T برای خرید این گوشی نیز بهره‌مند شوند.

samsung-galaxy-s6-active (1)

گلکسی S6 اکتیو به عنوان یک گوشی اسپرت، طراحی خوبی دارد، اما در مقایسه با نسخه اصلی‌اش، یک گوشی زشت و زمخت به نظر می‌رسد. نظر شما در مورد این گوشی چیست ؟

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*