سولاردام پرشیا پلاس ال جی ، مایکروویوی برای تغییر استانداردهای آشپزی

شرکت ال‌جی بهترین وسیله پخت پز این شرکت، مایکروویو سولاردام پرشیا پلاس، را به بازار ایران معرفی می‌کند.شرکت ال‌جی در طراحی محصولات ممتاز خود به سلامتی به عنوان استاندارد و دغدغه اصلی می‌نگرد و در این مورد، اساس طراحی مایکروویو سولاردام بر پایه مراقبت از سلامتی مصرف‌کنندگان است. محصول سولاردام پرشیا پلاس ال جی علاوه بر رعایت معیارهای حفظ سلامتی، توجه به ذائقه ایرانی را لحاظ کرده است. همچنین،قابلیت‌هایی نظیر هیتر نوری ذغالی، فر واقعی با گریل زیرین و محفظه مدور از  این مایکروویو دستگاهی شگفت‌انگیز ساخته است

lg-1

هیتر نوری ذغالی

هیتر نوری ذغالی خلاقانه پرشیا پلاس باعث می‌شود تا دما سریعتر جذب غذاها شود و به آنها نفوذ کند. بنابراین، درست همانند گریل کردن بر روی ذغال، سطح خارجی ترد و داخل غذاها آبدار . همچنین به کمک فرآیند «No Preheating» تا ۳۰ درصد در زمان و ۲۰ درصد در مصرف انرژی طبخ صرفه‌جویی  می شود. بدین صورت که نیازی نیست تا قبل از استفاده اصلی از دستگاه، آن را گرم کنید.

فر واقعی با گریل زیرین

سولاردام جدید ال‌جی با قابلیت گریل زیرین کیفیت فر واقعی را ارائه می‌کند. برخلاف محصولات متداول پخت و پز، گرما تنها از پشت منتقل نمی‌شود بلکه از زیر نیز انتقال می‌یابد. این قابلیت باعث می‌شود تا غذا طعم خوراک های پخته شده با فرهای سنتی را داشته باشد (آزمایش‌شده توسط LGA آلمان). این وسیله بهترین انتخاب برای طبخ غذاهایی است که نیاز به گریل از زیر دارند.

سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی دارای سیستم فر واقعی است که برای پخت و پزهای روزمره با مایکروویو عالی است. شما می‌توانید بدون گرمادهی اولیه و هدردادن زمان و انرژی، غذایی به خوشمزگی غذاهای پخته‌شده در اجاق‌های قدیمی را تهیه کنید.

محفظه مدور

در محفظه مدور منحصربه‌فرد ال‌جی ظروف بزرگتر با بزرگترین قطر جای می‌گیرند. این قابلیت همچنین انرژی را (تا حدود ۲۵ درصد) بر روی غذا متمرکز می‌کند و امواج را به صورت یکنواخت توزیع می‌نماید. افزون بر این، فقدان گوشه‌های تیز، فرایند تمیز کردن دستگاه را راحتتر می‌کند.

طبخ سالم

راز حفظ سلامتی در تغذیه مناسب نهفته است. سولاردام پرشیا پلاس دارای قابلیت طبخ سالم است. با استفاده از سولاردام پرشیا پلاس مصرف‌کنندگان ایرانی می‌توانند از غذاهای سنتی و بومی نظیر کشک بادمجان، قرمه‌سبزی، ته‌چین، قیمه و غیره لذت ببرند. افزون بر این، بدون استفاده از مقدار زیادی روغن می‌توان غذاهایی از نوع فست فود نظیر سیب‌زمینی سرخ کرده، همبرگر و تنها با استفاده از بخار، در خانه کالباس تهیه کنند. همچنین، با سولاردام پرشیا پلاس تهیه میوه‌ها و سبزیجات خشک‌شده مانند شوید خشک به آسانی و از طریق منوی خودکار ممکن است.

کلیه علاقه‌مندان آشپزی می‌توانند با سولاردام پرشیا در منزل غذاهایی طبخ کنند که کیفیتشان با غذاهای بهترین رستوران‌ها برابری می‌کند؛ در حالیکه از سلامت آنها کاملاً مطمئنند.

منبع : ال جی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام
    جدیدا خیلی تبلیغ ال جی رو میکنینا
    کمتر تبلیغ کنین
    ولی سایتتون در کل خیلی خوبه مرسی