عذرخواهی رسمی HTC به خاطر فروش ناموفق وان ام۹ : منتظر قهرمان اچ تی سی تا قبل از اکتبر باشید

فروش ناموفق پرچم دار جدید کمپانی HTC یا همان گوشی اچ تی سی وان ام۹ ، مدیر عامل و مسئولین رده بالای این شرکت را مجبور به عذر خواهی در جلسه سالانه سرمایه گذاران این شرکت کرد.طراحی تکراری شبیه به مدل های M7 و M8 و همچنین مشکل گرم کردن پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ در گوشی HTC One M8 از مهمترین دلایل فروش ناموفق این گوشی و استقبال کم از این محصول بوده است.

مدیر اجرایی شرکت اچ‌تی‌سی، خانم Cher Wang ضمن عذرخواهی رسمی از سهام‌داران،اعلام کرد که تا قبل از اکتبر (مهرماه) جاری یک قهرمان ( Hero ) به بازار ارائه می‌کند.احتمالا منظور از قهرمان یک گوشی جدید از سری Hero اچ تی سی می باشد.

مسئول مالی اچ‌تی‌سی، Chang Chia-lin در همین رابطه به تغییر در اهداف و اولویت‌های این شرکت اشاره کرده است. وی با بیان اینکه در سال گذشته بودجه R&D این برند با ۴ درصد افزایش به ۴۱۹.۳۳ میلیون دلار رسیده و در همین فاصله بودجه مارکتینگ با کاهش شدید ۱۹.۲۶ درصدی روبرو شده است، اضافه کرد که این شرایط به زودی تغییر کرده و زمینه برای رقابت این برند با دیگر بزرگان فراهم می‌شود.

منبع : taipeitimes

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. من خودمm8دارم و عاشقشم و امیدوارم پرچمدار HTCاینبار بتروکونه و پوز سامسونگ ک فقط بلده با سنسوراش بازار گرمی کنه رو به خاک بماله

  2. تعصب ندارم اما حداقلش کوتاه فکر نیستم مثل بضیا که اتفاقا هم بیشترشون بچه هستن …با تحقیق متوجه این موضوع میشین……بیشتر گوشی باز ها یا اچ تی سی ویا میشه گفت اپل رو انتخاب میکنن…..اچ تی سی طراحی شیک و مدرن و لوکس داره که ننیشه ازش گذشت وقتی وارده فروشگاه بشین ناخداگاه به سمتش کشیده میشین و این امر اتفاقی نیس :Who-s-the-man: ……تنها ایراد اچ تی سی این بود که بیش از حد پیشرفت کرد و جای پیشرفت باقی نزاشت و امسال به رفع ایراد پرداخت….سامسونگ از پلاستیک درامد بالاخره که این تنها پیشرفته ….همه میدونن که سامسونگ بیشتر از ۵ ماه دوام نداره……..کمی با دید باز به موضوعات نگاه کنید ……. :Approve:

  3. HTC باید علاوه بر اصلاح و بازنگری سیستم تولید گوشی به تبلیغات و نوع فروش گوشی هاش توجه بیشتری کنه
    به نظر من از مدل فروش و تبلیغ شیاومی میتونه استفاده کنه

  4. یک ایراد دیگه هم علاوه بر اینا دوربینشه که به واقع ۲۰ مگا پیکسل بودنش یه دروغ بزرگه. حالا شاید اسمش ۲۰ باشه ولی کیفیتش فاجعه اس.
    و با نظر دوستمون که میگه از سامسونگ حقه بازی رو یاد بگیره مخالف نیستم. اما این نکته رو باید در نظر بگیریم که این شرکتا همشون یه جورایی دارن سر من و شما رو گول میمالن و این موضوع اصلا مختص سامسونگ نیست.
    یکی مثل اپل میاد پول خون باباشو میکشه رو گوشیاش. یکی مثل سامسونگ با بوق و کرنا کردن پول درمیاره. یکی هم مثل سونی الکی اسنپ ۸۱۰ میندازه بعد یواشکی فرکانسشو میاره پایین تا چیکار کنه؟ به من و شما به دروغ بگه من بهینش کردم و از این مزخرفات.
    بله برادر من همشون سر و ته یه کرباسن

  5. اچ تی سی اگر می خواد تو بازار بیشتر بفروشه باید راه کلاهبرداری سامسونگ رو پیشرو بگیره ، باید بره بجای تولید گوشی های با کیفیت کنونیش ، مثل سامسونگ گوشی های بی کیفیته آفتابه پلاستیکی درست کنه و پول طراحی رو که الان داره صرف می کنه رو مثل سامسونگ خرج تبلیغات و بازار گرمی بکنه والبته چند تا اپلیکیشن و قابلیت نمایشی و تبلیغاتی رو مثل گوشی های سامسونگ بزاره تو گوشی هاش ، خلایق هر چه لایق .

  6. با نظرت موافقم iGun
    واقعا اچ تی سی اشغالی بیش نیست

  7. اچ تی سی هم مثل این دانشجوهایی میمونه که امتحانا رو خراب میکنن و میگن “از ترم بعد” ولی ترم بعد هم میرسه و بازم تکرار همون داستان قبلی 🙂