ایسوس کامپیوتر All In One جدید خود را در کامپیوتکس ۲۰۱۵ معرفی کرد

کامپیوتر های All-In-One نه لپ تاپ هستند، نه تبلت و نه دستاپ! بعبارتی هسته شان به قوت کامپیوترهای معمولی است، یعنی دارای تمام ویژگی های کامپیوترهای خانگی می باشند. در حالیکه جثه شان در  نهایت به اندازه ی یک مانیتور LCD است.امروز ایسوس در کنار دیگر محصولات جدید خود در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۵ از کامپیوتر All-In-One جدید خود با صفحه‌نمایشی ۲۳.۸ اینچی به همراه دوربین اسکن سه‌بعدی با نام Zen AiO رونمایی کرد.

با استفاده از دوربین سه‌بعدی Zen AiO می‌توان دستورات حرکتی را به سیستم انتقال داد. دیگر مزیت مهم این دوربین، قابلیت تشخیص چهره است. شاید این قابلیت بتواند جای فن‌آوری تشخیص اثر انگشت را بگیرد.

Zen AiO در دو مدل ۲۳.۸ و ۲۱.۵ اینچی عرضه می‌شود. البته باید گفت که مدل ۲۱.۵ اینچی این محصول از وب‌کم سه بعدی بهره نمی‌برد. این محصول مثل دستگاه‌های iMAC اپل، بدنه‌ای آلومینیومی و یک‌پارچه دارد که ضخامت‌اش در لبه‌های بدنه‌ی محصول  به شش میلی‌متر می‌رسد. همچنین رنگ بدنه‌ی هر دو مدل این محصول طلایی است. در زیر بدنه‌ی این All in One، شکاف‌هایی عمودی وجود دارد که می‌توان انتهای آن‌ها را در پایین صفحه نمایش هم مشاهده کرد.

Zen AiO با استفاده از دوربین سه‌بعدی خود می‌تواند به‌منظور اجاری فرامین و یا انجام گیم مورد استفاده قرار گیرد. انتظار می‌رود قلب این محصول را نسل چهارم سری Core i7 اینتل به تپش درآورد و واحد پردازش گرافیکی آن نیز بر عهده ۴ گیگابایت حافظه پردازنده‌ گرافیکی GTX 960M انویدیا باشد.

نمایشگر این کامپیوتر رومیزی دارای رزولوشن ۱۰۸۰p با تکنولوژی IPS  بوده و به‌طور کلی متوانیم انتظار یک سیستم میان رده را از آن داشته باشیم. Zen AiO نمونه ارتقا یافته مدل Z220IC با صفحه‌نمایشی ۲۱ اینچی محسوب می‌گردد که به یک دوربین سه‌بعدی تجهیز گردیده است. سیستم یکپارچه جدید ایسوس از iMac اپل کمی کوچک‌تر است و در ضخیم‌ترین قسمت بدنه آلومینیومی آن شاهد ۴ میلی‌متر ضخامت هستیم.

از دیگر مشخصات Zen AiO می‌توان به ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت افزایش این میزان حافظه با بهره‌مندی از حافظه SSD و ۶ اسپیکر با قدرت ۱۶ وات اشاره کرد. در کناره بدنه طلایی رنگ این محصول دو درگاه USB 3.1 تعبیه گردیده که به آن امکان انتقال داده‌ها تا سرعت ۱۰ گیگابایت بر ثانیه را می‌بخشد. البته این نکته را باید یادآور شویم که این درگاه قابلیت اتصال USB-C هم دارا می‌باشد.

از قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.در ادامه شما را به دیدن تصاویر این کامپیوتر جدید دعوت میکنیم :

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*