منتظر هیچ تغییر بزرگی در رویداد امروز وان پلاس نباشید !

وان پلاس چند روز پیش توییتی را به همراه یک تصویر منتشر کرد که در آن به تغییر و تحول و به لرزه درآوردن دنیای تکنولوژی در تاریخ ۱ ژوئن ، یعنی همین امروز اشاره شده بود.عده ای عقیده داشتند که منظور وان پلاس از تغییر ، معرفی گوشی جدید این کمپانی با نام وان پلاس ۲ است.البته عده ای هم بودند که حدس می زدند که توییت و تصویر منتشر شده تنها جنبه تبلیغاتی داشته و وان پلاس برای جلب توجه این کار را کرده اند.اما در مصاحبه ای که امروز از موسس و مدیر اجرایی شرکت وان‌پلاس، Carl Pei منتشر شده ، مشخص گردید که دسته دوم درست حدث زده بودند و این کمپانی قرار نیست هیچ محصول جدیدی را معرفی کند.تنها اتفاقی که پیش بینی شده در این رویداد رخ دهد ، ارزان تر شده پرچم دار سال گذشته این شرکت یعنی گوشی وان پلاس وان است.

بر اساس شنیده ها ، وان پلاس قرار است در رویداد امروز ، قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی مشکی رنگ گوی وان پلاس وان را ۲۹۸ دلار و مدل ۱۶ گیگابایتی سفید را هم به ۲۴۸ دلار کاهش دهد.در واقع به نظر می رسد منظور وان پلاس از ” Time To Change  ” یا فرارسیدن زمان تغییر ، تنها تغییر قیمت وان پلاس وان باشد.اما هنوز مشخص نده منظور این کمپانی از به لرزه در آوردن دنیای تکنولوژی چیست ؟!

مدیر اجرایی این شرکت پیش از این گفته بود که وان‌پلاس ۲ در سه ماهه سوم ۲۰۱۵ یعنی در محدوده ماه‌های جولای تا سپتامبر معرفی خواهد شد اما هیچ اشاره ای به تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی نکرده است.

Pei همچنین در مورد سیستم دعوت‌نامه‌ای این شرکت که طرفداران علاقه‌ای بدان ندارند به نکاتی اشاره کرده است. وی اعلام کرد که این روش، به منظور مدیریت پشتیبانی و نیز عرضه و تقاضا مورد استفاده قرار گرفته است. این شرکت محصولات خود را در یک حاشیه بسیار کوچک به‌فروش می‌رساند و نمی‌تواند تعداد زیادی گوشی هوشمند را با چنین مشخصاتی تولید نماید.

هر چند که وان پلاس انتظار فروش بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دستگاه را برای گوشی وان پلاس وان داشت اما تا کنون موفق به فروش نزدیک به نیم میلیون دستگاه از این گوشی شده است.مدیر اجرایی وان پلاس اعلام کرده که سیستم فروش دعوت‌نامه‌ای در مورد وان‌پلاس ۲ هم بکار گرفته خواهد شد، اما این‌بار شرکت مورد اشاره تعداد بیشتری دعوت‌نامه را در هنگام شروع عرضه ارسال خواهد کرد.وی همچنین به رام اختصاصی این شرکت موسوم به OxygenOS  هم اشاره کرد و افزود که این پلتفرم هم با بهبود های بسیار همزمان با معرفی وان پلاس ۲ معرفی خواهد شد.

این دومین باری است که کمپانی وان پلاس برای جلب توجه رسانه ها از چنین حربه هایی استفاده می کند.شاید اگر این شرکت بخواهد چنین سیاستی را دوباره اجرا کند ، داستان چوپان دروغ گو برایش تکرار خواهد شد.پیش از این هم شایعه شده بود که وان پلاس بیستم آوریل ( ۳۱ فروردین ) از پرچم دار جدید خود رونمایی خواهد کرد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*