مجموعه هدفون ها و اسپيکرهاي سري Level سامسونگ معرفي شد

samsung level

سامسونگ مجموعه‌ای از ابزار‌های صوتی برای تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های خود با نام Level معرفی کرده است. براساس اطلاعاتی که توسط این کمپانی کره‌ای منتشر شده، محصولات صوتی سری Level، یک مجموعه‌ی بهینه‌سازی شده از هدفون‌ها و ابزار‌های پخش صوت است که برای استفاده در تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های ساخت این کمپانی بهینه‌سازی شده و تولید شده‌اند. این مجموعه شامل چهار محصول با نام Level Over، Level On، Level In و Level Box است.

Level Over مجهز‌ترین و در واقع پرچمدار سری محصولات Level است که قابلیت‌های بی‌شمار تعبیه شده در آن، استفاده از این هدفون را تسهیل می‌کند. از جمله‌ی ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل‌های لمسی، صدای HD مافوق طبیعی، امکان جفت‌شدن از طریق بلوتوث، سیستم حذف نویز و دیافراگم و ساختار 50 میلی‌متری بیوسلولز به‌همراه نئودیمیوم مگنت اشاره کرد. این هدفون 350 گرم وزن داشته و از اپلیکیشن اختصاصی سامسونگ بهره خواهد برد که هم‌‌اکنون در گوگلی‌پلی‌استور و همچنین سامسونگ‌اپز قابل دانلود است.

{photo}93/02/10/Samsung-Level-2{/photo}

Level On تا حدودی از Level Over کوچک‌تر است و در حدود 210 گرم است و از یک دیافراگم دو لایه‌ی 40 میلی‌متر بهره می‌برد.

Level Box یک بلندگوی بلوتوث 600 گرمی است که از یک شبکه‌ی فلزی در جلو و همچنین ساختاری تماماً فلزی در کل بدنه بهره برده است. این محصول از دو بلندگوی استریو 56 میلی‌متری با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و NFC بهره می‌برد.

در آخر Level In قرار دارد که یک هدفون سبک‌وزن سه کاناله است که توانایی پخش موسیقی و ایجاد محیطی اولترا سونیک را دارا است.

جی‌کی شین، مدیرعامل بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات سامسونگ در این مورد چنین اظهار‌نظر کرده است:

    سامسونگ اهمیت موزیک در زندگی کاربران ابزار‌های قابل‌حمل و هوشمند را درک کرده است. با توجه به این موضوع ما مجموعه‌ای از برترین محصولات صوتی موجود در بازار را برای استفاده به‌همراه ابزار‌های قابل‌حمل با نام Level برای تولید اصوات طبیعی با بهره‌گیری از مدرن‌ترین الگوهای طراحی و کنترل‌های لمسی به‌جهت سهولت استفاده، توسعه داده‌ایم.

{photo}93/02/10/Samsung-Level-1{/photo}

هنوز اطلاعاتی از جزئیات قیمت این هدفون‌ها و  بلندگوها منتشر نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد این محصولات آنچنان ارزان‌قیمت نیز نخواهند بود. کمپانی کره‌ای اعلام کرده است که این محصولات از ابتدای ماه می (چند روز دیگر) در تمامی نقاط جهان در دسترس کاربران خواهند بود. محصولات سری Level در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهند بود و مطمئناً می‌توان علاوه بر تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های سامسونگ، در سایر محصولات نیز از این مجموعه استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*