هواوی آنر ۷ با بدنه فلزی و ۴ گیگابایت رم در راه است

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده در دنیای وب ، هواوی در حال کار بر روی گوشی های جدید بالارده و میان رده خود از سری محصولات Honor است .این محصول که به احتمال فراوان Honor 7 نام خواهد داشت ، در دو مدل عرضه خواهد شد ، در ادامه با معرفی بیشتر این محصول همراه گجت نیوز باشید.

در ساخت هر دو مدل Honor 7 از نوعی فلز که در ساخت بدنه هواپیما کاربرد دارد ، استفاده شده است تا بدنه ی  این گوشی هم مانند سخت افزار آن کاملا متفاوت باشد . تنها تفاوت این دو مدل از هواوی در میزان حافظه رم است و در سایر قسمت های سخت افزاری و بدنه کاملا یکسان ساخته می شوند .

مدل بالارده گوشی آنر ۷ در ماه ژولای برابر با تیر ماه سال جاری و مدل میان رده نیز یک ماه زودتر و در خرداد ماه معرفی خواهند شد.

هواوی  آنر ۷ به یک صفحه نمایش ۵ اینچ ۱۰۸۰p ، پردازنده Kirin 935 ، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت ، دوربین ۱۳ مگاپیکسل به همراه فلش LED ، باتری ۳۲۸۰ میلی آمپر و سیستم عامل اندروید ۵ مجهز خواهد بود .

مدل میان رده هواوی آنر ۷ دارای دارای سه گیگابایت رم و مدل بالارده با چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد .همچنین با توجه به تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که شاهد حسگر اثر انگشت هم در آنر ۷ خواهیم بود.

تا این لحظه تاریخ دقیق عرضه‌ی این دو گوشی مشخص نشده ، اما انتظار می‌رود که تا ماه آینده به بازار عرضه شوند. قیمت حدودی این دو محصول برای مدل میان‌رده و بالارده به ترتیب ۳۲۲ و ۴۳۵ دلار خواهد بود.

Honor-7-1

Honor-7
Honor-7-Plus
منبع : Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*