لپ تاپ جدید لنوو Iddeapa 100 تنها ۲۵۰ دلار قیمت دارد

یکی از تخصص های اصلی کمپانی های چینی ، شکستن قیمت ها در بازار به واسطه عرضه محصولات ارزان قیمت است.امروز لنوو یکبار دیگر این کار را تکرار کرده و با لپ تاپی ۲۵۰ دلاری وارد میدان شده است.این لپ تاپ Iddeapa 100 نام گذاری شده و نسبت به قیمتی که دارد دارای طراحی و مشخصاتی مناسب می باشد.

کمپانی چینی لنوو این لپ تاپ ارزان قیمت را در دو سایز ۱۴ و  اینچی و با رزولوشن صفحه نمایش ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل طراحی و تولید کرده است.

در بخش مشخصات سخت افزاری این محصول جدید به پردازنده BayTrail-M N3540 اینتل مجهز شده که ۸ گیگابایت حافظه رم هم آن را همراهی خواهد کرد.متاسفانه لنوو در بخش کارت گرافیک اما از پردازنده گرافیکی اینتل اسفاده کرده که علاقمندان به بازی های کامپیوتری را نا امید خواهد ساخت.

لنوو همچنین این لپ تاپ را در دو نسخه با حافظه ۵۰۰ گیگابایت HDD و  ۱۲۸ گیگابایت SSD تولید کرده که کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از بین این دو مدل یکی را انتخاب کند.

وای فای ، بلوتوث و طول عمر ۴ ساعته باتری هم از دیگر ویژگی های این لپ تاپ جدید و ارزان قیمت لنوو به حساب می آید.همناطور که در ابتدای مطلب هم آشاره کردیم لنوو این محصول را با قیمت ۲۵۰ دلار روانه بازار خواهد کرد.

منبع : windowscentral

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با این قیمت احتمال انکه اگر رفتی تو اتوبوس نشستی دیدی یه بچه دستش لب تابه اصلا تعجب نکن :Optimus-Prime: :Optimus-Prime: :Optimus-Prime:

  2. یواش یواش داره از این لنئوو خوشم میاد. در یک کلام عالـــــــــــــــــــــــیه!