اپل واچ در سال اول عرضه به فروش ۳۶ میلیون عددی خواهد رسید !

درست از همان روز های اول انتشار مشخصات ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ ، بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند که این ساعت هوشمند موفقیتی را برای اپل کسب نخواهد کرد.البته برخی هم از فروش بالا و استقبال بی نظیر از این محصول سخن می گفتند.پس از ورود اپل واچ به بازار هم این داستان دوباره تکرار شد.حالا موسسه تحقیقاتی Morgan Stanley در گزارشی اعلام کرده که اپل واچ تا پایان سال اول فروش خود به مرز ۳۶ میلیون عدد خواهد رسید.

مبنای پیش‌بینی این موسسه تحقیقاتی براساس نظرسنجی صورت گرفته از کاربرانی است که خرید اپل واچ در ماه‌های آینده را به صورت حتمی در دستور کار خود قرار می‌دهند. در این خبر همچنین پیش‌بینی شده است که نزدیک به نیمی از خریداران از آمریکا باشند. در این خبر به افزایش ۶۰ درصدی فروش اپل واچ از ماه مارچ تا به امروز اشاره شده  است. این گزارش در حالی منتشر می‌شود که روز گذشته موسسه KGI Securities از کاهش فروش اپل واچ خبر داده بود.

این طور که به نظر می رسد ، فعلا نمی توان از موفقیت و یا عدم موفقیت اولین ساعت هوشمند اپل در بازار سخن گفت و در حال حاظر آمار های متناقضی منتشر می گردد.با این حال زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد و بزودی از میزان فروش دقیق این ساعت هوشمند با خبر خواهیم شد.

نظر شما در مورد اپل واچ چیست ؟ آیا حاظر به خرید این محصول هستید ؟

منبع : cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نه همیشه نسل اولی ها پر از اشکالن و در نسل های بعدی تکمیل می شوند.