کانسپتی جذاب از آیفون ۷ اج با صفحه نمایش خمیده بدون حاشیه

طرح های مفهومی یا در اصلاح کانسپت ، همیشه جذاب و دوستی داشتنی هستند.اما نباید فراموش کنیم که در یک طرح مفهومی چون قرار نیست به تولید برسد ، طراح می تواند تمام آنچه از ذهن خلاقش عبور می کند را پیاده سازی کند.اما در طراحی محصولاتی که قرار است در دنیای واقعی به تولید برسند همیشه محدودیت های بسیاری برای طراحان وجود داشته است.امروز کانسپتی جذاب از آیفون ۷ اج با صفحه نمایش خمیده بدون حاشیه منتشر شده که دیدن آن برای بسیاری از اپل دوستان جذاب خواهد بود.طرحی زیبا که به نظر نمی رسد تولید آن برای کمپانی اپل کار سختی باشد.هرچند که انتظار نداریم آیفون های بعدی با این شکل و شمایل به بازار عرضه شوند.

این طرح مفهومی زیبا را یکی از طراحان مشهور گوشی های موبایل به نام حسن کایماک منتشر کرده که پیش از این کانسپت های جالبی را از او شاهد بوده ایم.کانسپت جدید وی به دلیل صفحه نمایش خمیده و بدون حاشیه های که دارد ، آیفون ۷ اج نام گذاری شده است.البته نباید فراموش کنیم که استفاده از چنین نمایشگری در گوشی های موبایل را اولین بار در گوشی گلکسی اس ۶ اج سامسونگ شاهد بوده ایم.

در کنار ظاهر زیبا و نمایشگر خمیده در این طرح مفهومی ، حسن کایماک در آیفون ۷ اج از پوشش پلاستیکی در قسمت آنتن و بدنه استفاده کرده است.اسپیکر های قسمت پایین گوشی هم اندکی بزرگتر شده تا صدای بهتری را از آیفون خیالی حسن کایماک بشنویم.

به هر حال همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم ، بعید به نظر می رسد که اپل آیفون های جدید که آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس نام خواند داشت را با چنین ظاهری روانه بازار کند ، اما اگر قرار باشد آیفون های بعدی چنین طراحی داشته باشند شما آن را می پسندید ؟

ابتدا تصاویر این طرح مفهومی زیبا را در ادامه مطلب مشاهده کنید و سپس نظرتان را در مورد آن با ما و دیگر کاربران گجت نیوز در میان بگذارید.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خدایی هیچ یک از شرکت های سامسونگ و اپل درکی از نو اوری ندارن و همش از هم کپی میزنن
    باید مثل الجی بدون کپی از ایده های خودش استفاده و ریسک کنه تا موفق بشه پیشرفت امروزه تو نواوریه

  2. بعد یه عمر اپل هم مجبور شده از سامسونگ تقلید کنه در سالهای زنده بودن استیو سامسونگ مجبور به کپی کردن از اپل بود ولی حالا برعکس شده

  3. دوربینش رو قویتر کنه ما راضی هستیم.

  4. به جای لایتنینگ اون پورته چیه گذاشته؟