تبليغي بي نظير براي اسمارت فون شگفت انگيز OnePlus One

OnePlus One نام یک هوشمند است که امروز به طور رسمی معرفی شد. این هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده که با رزولوشن فول اچ دی ساخته شده است. دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به سنسور شش لنزی، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز برای هر هسته، یک رم 3 گیگابایتی، باتری 3100 میلی آمپری و اندروید کیت کت از برخی از مشخصات آن هستند.

قیمت این هوشمند برای نسخه 64 گیگابایتی‌اش 349 دلارو برای نسخه 16 گیگابایتی آن 299 دلار  اعلام شده که برای این مشخصات واقعا مناسب است.

امروز و روزهای پیش در فضای وب خبرهای گوناگونی از این اسمارتفون شنیده می‌شد که یکی از آنها بسیار جالب توجه بود.کمپانی سازنده این هوشمند در اقدامی جالب اعلام کرده است که برای 100 خریدار اول یک هوشمند با قیمت 1 دلار در نظر گرفته است.

خیلی رویایی بنظر می‌آید نه؟

اما همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود، وان پلاس اعلام کرده آنهایی که می‌خواهند یک اسمارتفون 1 دلاری نصیبشان شود باید از خورد کردن اسمارتفون فعلی‌اشان فیلم گرفته و برای این کمپانی بفرستند.

این کمپانی برای تبلیغات خود در غرب بسیار هوشمندانه و فعال عمل کرده و باید گفت که برای یک کمپانی تازه تاسیس که اتفاقا چینی هم هست، همه چیز خیلی خوب پیش رفته است.

حالا شما بگویید، آیا حاضر بودید اسمارتفون فعلی‌اتان را برای داشتن یک اسمارتفون تمام عیار و جدید خورد کنید و از این جنایت فیلم بگیرید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*