مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A8 فاش شد : ضخامت ۵.۹ میلیمتری و سنسور اثر انگشت

سامسونگ گوشی های سری Galaxy A خود را زمانی به بازار عرضه کرد که دیگر صبر طرفداران این برند از بدنه پلاستیکی و طراحی یکنواخت اسمارت فون های این شرکت لبریز شده بود.اسمارت فون های سری گلکسی A سامسونگ با ظاهری متفاوت و شاسی فلزی تا کنون پاسخ گوی بسیاری از طرفداران سخت گیر سامسونگ بوده است. اکنون مشخصات نسل جدید این گوشی ها با نام گلکسی A8 فاش شده که از مهمترین ویژگی های آن می توان به ضخامت ۵.۹ میلیمتری و سنسور اثر انگشت اشاره کرد.

مدل جدید این خانواده به طور کامل SM-A800 نامیده می‌شود و طبق گزارش‌های تایید نشده به زودی به بازارهای آسیایی و اروپایی عرضه می‌شود. تفاوت بزرگ این گوشی جدید با دیگر اعضای سری A را باید در حضور سنسور اثر انگشت در آن جست‌وجو کرد.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری این مدل با پنل ۵.۷ اینچی ۱۰۸۰p با فناوری Super AMOLED، پروسسور ۶۴ بیتی خانواده Snapdragon 615، حافظه رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حاف٫ داخلی روبرو می‌شویم. این گوشی در بخش دوربین از یک واحد ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. ارائه با اندروید ۵، پشتیبانی از LTE و باتری ۳۰۵۰mAh سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.

منبع : sammobile

درباره آیدا صالحی

آیدا صالحی در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر تحصیل کرده و عاشق تکنولوژی و مباحث علمی است.طراحی وب سایت ، برنامه نویسی و ترجمه متون انگلیسی هم از دیگر فعالیت های او می باشد.وی به عنوان نویسنده در وب سایت گجت نیوز مشغول فعالیت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگ دیگه سنگ تموم گزاشته باتری ۳۰۵۰ سخت افزار قوی باید گوشی فوق العاده ای باشه