اوپو در سکوت گوشی Neo 5s را معرفی کرد

ساعاتی پیش کمپانی چینی اپوو در سکوت گوشی جدید خود را با نام Oppo Neo 5s بر روی وب سایت خود قرار داد.حرف S در پایان نام این گوشی یاد آور اسمارت فونی به نام Neo 5 است که سال گذشته توسط همین کمپانی معرفی شد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا گوشی جدید Oppo را به شما معرفی کنیم.

در گذشته معمولا میان رده ها نمایشگر های ۴ تا ۴.۵ اینچی را به خود اختصاص می دادند. اما کمپانی های سونی، ال جی و اچ تی سی میان رده های متنوعی را سال گذشته معرفی کردند که نمایشگر ۵ تا ۵.۵ اینچی داشتند. کمپانی Oppo سنت سال گذشته را شکسته و میان رده ای با نمایشگر ۴.۵ اینچی و رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل معرفی کرده است. بخش لمس نمایشگر نیز به تکنولوژی مشابه با محصولات هواوی مجهز شده که حساسیت بسیار بالایی داشته و لمس را از روی دستکش نیز تشخیص می دهد.

OPPO-Neo-5s-A

اسمارت فون Oppo Neo 5s از یک چیپست اسنپ دراگون ۴۱۰ ( MSM8916 ) به همراه پردازنده های چهار هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Aderno 306 استفاده می کند. ۱ گیگابایت رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی نیز سایر ویژگی های سخت افزاری تلفن همراه Oppo Neo 5s را تشکیل داده است.

OPPO-Neo-5s-1

دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED و پشتیبانی از فناوری Pure Image 2.0 که سرعت فوکوس خودکار را بیشتر می کند، به همراه دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی نیز تجهیزات تصویر برداری این تلفن همراه را تشکیل می دهند. البته بزرگترین نقطه ضعف این تلفن همراه در این بخش فیلم برداری با کیفیت ۷۲۰p می باشد.

دیگر ویژگی های تلفن همراه Pure Image 2.0 عبارتند از، پشتیبانی از دو سیم کارت micro و nano به همراه پشتیبانی از شبکه های مخابراتی FDD-LTE و Wi-Fi، Bluetooth 4.0، GPS و USB OTG.شرکت Oppo در این مدل از یک باتری ۲۰۰۰ mAh استفاده کرده و سیستم عامل Color OS 2.0.1 کمپانی اوپو که بر پایه اندروید ۴.۴ طراحی شده  وظیفه مدیریت نرم افزاری این گوشی را به عهده گرفته است.

گوشی موبایل Oppo Neo 5s از هم اکنون و با قیمت ۱۶۰ یورو در دسترس قرار گرفته است.

منبع : androidcommunity

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*