ال جی دو گوشی جدید LG G4 Stylus و LG G4c را معرفی کرد

کمپانی ال جی امروز دو گوشی جدید به خانواده سری G4 خود اضافه کرد.این دو گوشی که از این پس با نام های LG G4 Stylus و LG G4c شناخته خواهند شد از قیمت پایین تر و مشخصات ضعیف تری نسبت به پرچم دار ۲۰۱۵ ال جی یعنی G4 برخوردار هستند.همچنین به نظر می رسد که گوشی ال جی جی ۴ سی همان نسخه مینی جی ۴ باشد که پیش از این اطلاعاتی از آن منتشر شده بود.با گجت نیوز همراه باشید.

LG G4 Stylus :

LG-G4-Stylus

اسمارت فون جدید LG G4 Stylus ، مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰، قلم استایلوس ، یک گیگابایت حافظه‌ی رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دو پردازنده‌ی ۱.۲ و ۱.۴ گیگا هرتزی برای دو مدل متفاوت LTE و ۳G آن و یک باطری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است.ال جی جی ۴ استایلو در دو رنگ نقره‌ای و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

LG G4c :

lg-g4c

دومین گوشی که ال جی امروز به خانواده G4 خود اضافه کرده است ، LG G4c نام دارد و احتمال می رود همان نسخه مینی G4 باشد.از مشخصات این گوشی می توان به یک صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون، یک گیگابایت حافظه‌ی رم، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین این محصول به نسخه‌ی پنجم از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ و یک باطری ۲۵۴۰ میلی‌آمپری مجهز است. LG G4c تا اواسط خرداد ماه سال جاری (اواخر ماه مه ۲۰۱۵) در سراسر جهان عرضه خواهد شد.این گوشی هم در سه رنگ خاکستری، سفید و طلایی است عرضه می شود.

به گفته ال جی ، این دو گوشی جدید تا اواسط خرداد ماه سال جاری (اواخر ماه مه ۲۰۱۵) در سراسر جهان عرضه خواهند شد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*